fenris1979 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 se sig. har hatt en ganske heftig spille kveld i dag med BF1942 men plutselig så skrudde maskinen seg av og ville ikke boote opp(skjermen startet ikke) og post bios dame sa "memory self test failed" om igjen og igjen. ble selvfølgelig stressa skjekka tempen på cpuen har seperat måler 35c, tok så ram brikka ut og satte den i en annen slot og jo den boota helt fint. det eg lurer på er hva som gjør at dette skjer ? har hatt samme problemet på andre maskiner eg har hatt men eg har aldri fått ett skikkeligt svar, og det er der dere kommer inn gutter ? Lenke til kommentar
mago Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har selv samme hovedkort (fikk masse feil på minneslott 3 "lengst vekke fra cpu" med memtest86 *test 5*) Last ned http://www.memtest86.com og kjør alle testene med kunn 1 rambrikke omgangen i hvær minne-slott Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg skjønner meg ikke på memtest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå