Windoge Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Kjente jeg ble forbanna da hu "folkemusikk-dama" ikke gadd å gå! Måtte jo hive henne ut! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 *Savner de gammle progamlederne* Nææ mamma reagerte hvertfall og klikke når han svenske dommeren sa det greiene til hun damen... Måtte roe ho ned, jaja... Menne uannsett tror ikke at en fett idol deltaker kommer til og vinne uannsett... Natta f00x. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 *ignorere the coolkid og si at Idol er et spennende program* Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 så jo i USA var en drit stor en som vant der da. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Kjente jeg ble forbanna da hu "folkemusikk-dama" ikke gadd å gå! Måtte jo hive henne ut! Samme her Hun hadde det sikkert gøy i går, da hun så at hun dreit seg ut på landsdekkende TV. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Menne uannsett tror ikke at en fett idol deltaker kommer til og vinne uannsett... Mr. Kurt Nilsen klarte seg da ganske bra! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Menne uannsett tror ikke at en fett idol deltaker kommer til og vinne uannsett... Mr. Kurt Nilsen klarte seg da ganske bra! Han er jo bare litt chubby Lenke til kommentar
obese Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 så jo i USA var en drit stor en som vant der da. han kom på 2. plass Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Menne uannsett tror ikke at en fett idol deltaker kommer til og vinne uannsett... Mr. Kurt Nilsen klarte seg da ganske bra! Han var heller ikke så fet Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hehe. Da hu folkemusikkdama kom inn tenkte jeg. "Wee; enda ei trekkspilldame" Er det noen her på forumet som var på audition da? Syntes idol er et relativt oppbrukt konsept, men underholdningsverdien er der når jeg ikke har noe annet å gjøre Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 det er jo ju folkemusikk dama som gjør hele programmet synes nå jeg da hehe, blir nok av mainstream folk der som du ikke husker før de kommer til finalen. Skulle vært med litt mer sprø folk i idol ja, ikke bare sånne takke og bukke folk. F.eks deltakere som nekter å høre på svensker, folk som kaster vann på dommerene osv Da blir det show mvh nerd-light Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Maria Mena har jo blitt suuupertynn, og nå selger hun ganske bra. Den nye er ikke i salg, heller ikke singelen, og den gamle selger ingenting lenger. Kommer sikkert til å selge en del derimot. Idol er flotte saker, her blir det mye bra vorspiel-tv! Lenke til kommentar
obese Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 kowalski... nice nick. det høres jævlig kjent ut, men klarer ikke å plassere det Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Vanishing Point med Barry Newman gikk nettopp på tv2, kanskje det ringer en bjelle? Eventuelt Primal Scream Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 så jo i USA var en drit stor en som vant der da. han kom på 2. plass har det ikke vært 2 runder i USA da? og i den ene var det en stor en som vant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå