Gå til innhold

Idol 2004

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IDOL ER DRITT!! mener jeg. dere har rett til å mene det dere mener, og det aksepterer jeg.. men jeg synes det er helt sugent for å si det slik.

greit er det jo at dere kan se et programm dere liker på tv, men at all den der (FORFERDELIGE) musikken skal presses på oss andre synes jeg er bare dumt. det er nesten så jeg blir kvalm når jeg hører den strofen til kurt. kos dere med programmet, det vil nemlig ikke jeg.

kurt.jpg

Lenke til kommentar

rart at ingen har tatt opp det han svenske sa, for det var like før jeg gikk bort og slo til tv'en. hva f**** gjør en tosk som det som idol dommer, jeg håper han fikk seg enda en belæring når kamera ikke filmet, eventuelt litt senere på dagen.

Det går ikke an å oppføre seg sånn, og å si at en artist ikke selger bra hvis hun har lagt på seg litt, han brukte jo meja som et eksempel. Jeg har aldri vært fan av meja's musikk, det eneste jeg likte var duetten mellom hun og ricky martin, bortsett fra det så suger hun. Og å påstå at et platesalg har gått nedover pga. vekt er helt bak mål, folk synes ikke platen er noe bra, simple as that. Og hvorfor en svenske? Er ikke dette "idol norge", jeg håper han lærte av det. Ser jeg det der en gang til, jeg vet ikke hva jeg kommer til å gjøre, men noe er det.

Stakkars jente, det verste er at hun svarte tilbake: ja, jeg kan godt gjøre det (eller noe), jeg ble flau på idol juryens vegne, at dem må ha en idiot som det der, ærlig talt, mannen vet ikke hva det programmet handler om. Det har blitt sagt så mange ganger av jury medlemmene: "Dette er ikke en modellkonkuranse" osv. Godt å se at Jan Fredrik tok han i nakken og ristet han litt, makan.

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest mafister
Jeg tror ikke det er noen sammenheng mellom det at hun har gått ned litt, og at hun selger bra. hun var da ganske tynn fra før av, så jeg ser ikke sammenhengen. :yes:

Nei, det var hun ikke. Beklager å sprekke boblen din, men hun var ganske rund for noen måneder siden.

Lenke til kommentar

Sant nok, men Maria Mena solgte jo en del da hun ble lansert også, tross alt. Det som er å sette finger'n på, er det fokuset diverse medier satte på nettopp vekta/kroppsfasongen hennes ved "comebacket"... "Maria Mena tilbake, tynnere og gladere" :p

By the way... * teletubbiehilsen til Thea :)

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det er noen sammenheng mellom det at hun har gått ned litt, og at hun selger bra. hun var da ganske tynn fra før av, så jeg ser ikke sammenhengen.  :yes:

Nei, det var hun ikke. Beklager å sprekke boblen din, men hun var ganske rund for noen måneder siden.

Det kan godt hende at hun var tykk for et par måneder siden, jeg har ikke fulgt så godt med når det gjelder maria mena, men jeg er ganske sikker på at hun var tynn når hun lanserte sitt første album, men det kan godt hende at jeg husker feil.

Så ikke snakk om å sprekke bobblen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...