MagnusW Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Noen som har et "RaidMax Miditower m/"Blade"-Window"? Lurer bare på om det har noen av/på knapp? eller må man kjøpe det ved siden av? Hvor plaserer man cd/dvd rom? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hehe.... skjønner åssen du tenker..... Jeg har det kabinettet, og det foran er en dør! Det er bare å åpne, så har du en vanlig pc-front! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 hehe.... skjønner åssen du tenker..... Jeg har det kabinettet, og det foran er en dør! Det er bare å åpne, så har du en vanlig pc-front! åååå......fint!! Fikk litt hetta. Syntes kabinettet var så fett! Hvilken farge har du? ER det neon ulemper/fordeler med kabinettet? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg har gul! !!! :D:D:D finaste fargen.... Det er kanskje litt lite, men det er veldig "normalt" hvis du kan si det sånn.... Jeg er ihvertfall velig fornøyd! btw... har 2 neonlys og et par ledvifter inni.... steike kult! + bare hvis du lurer, så følger det med 3 vifter. En av de er en blå neonvifte. 2 er temperaturstyrte. (ingen av de blåser veldig bra) Det er plass til 7 Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 jeg har gul! !!! :D:D:D finaste fargen.... Det er kanskje litt lite, men det er veldig "normalt" hvis du kan si det sånn.... Jeg er ihvertfall velig fornøyd! btw... har 2 neonlys og et par ledvifter inni.... steike kult! + bare hvis du lurer, så følger det med 3 vifter. En av de er en blå neonvifte. 2 er temperaturstyrte. (ingen av de blåser veldig bra) Det er plass til 7 okay skal nok kjøpe det!! men alle HK passer i det? eller er det noen som ikke passer? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) alle ATX hovedkort passer EDIT: og nesten ALLE hovedkort er atx.... Endret 23. januar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 alle ATX hovedkort passer EDIT: og nesten ALLE hovedkort er atx.... okay har tenkt å skaffe meg et ABit NF7 -S V2.0 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Det passer som bare tusan.... Men OBS! det følger IKKE med Strømforsyning, så det må du nok kjøpe i tillegg.... Endret 23. januar 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Det passer som bare tusan.... Men OBS! det følger IKKE med Strømforsyning, så det må du nok kjøpe i tillegg.... okay. HVor har du kjøpt ditt kabinett? Microplex? er det noen flere som seller det? Endret 24. januar 2004 av Elorfin Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg har kjøpt det på microplex, det er ikke andre i Norge så vidt jeg vet..... Lenke til kommentar
gwandarion Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 jeg har et svart raidmax 868-scorpio som dere snakker om som et raidmax med blade window, dessuten er det grillen som er av blade design og ikke vinduet, jeg har nf7- v2.0 og det funker meget bra... har fire revoltech vifter i front med blå led's, 2 blå katoder, vantech nexus viftecntrlr med blå sikulære leds, alt er blått og flott, dessuten har jeg et meget ryddig tower, det er alfa og omega for en casemodder og om du er hardbarka modder, gjør du det sjæl... Mail meg om dere vil ha bilder av herligheten [email protected] Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 gjør du det sjæl... men den er jo ferdig moddet Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 gjør du det sjæl... Hva har du egentlig gjort selv? Høres ut som du bare har satt i noen vifter, spør du meg. Hardbarka casemodder.... Javel... Lenke til kommentar
gwandarion Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 har aldri sagt at jeg er hardbarka casemodder, men har da flere tower også.... Anse det som en anmodning om at selv gjort er velgjort Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Og så ser vi at Gwandarion har 2 posts, og morer seg på bekostning av de som kjøper såkalt "ferdigmodda". Altså, det må jo være noe alvorlig feil med egenskapen til å forstå ironi og sarkasme på en del av dette forumets vante gangere. Please ikke skyt budbringeren (meg). Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Mulig det er jeg som begynner å bli trøtt.... Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det sier de alle Det morsomme er jo at Gwandarion er registrert for ganske lenge siden, og at det faktisk er noen som har dette nicket liggende som "køddekonto". DET må jo nesten klassifiseres som søtt. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Kanskje det er DEG? *trøttogsmåparanoidmodus* Lenke til kommentar
gwandarion Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Lenge siden registrering ja, få poster, har vel andre forum jeg drar mer nytte av, poenget er vel at sarkasmen deres gikk rett hjem, eller er dere redde for at all form for humor ungår meg.... en agnostisk reply burde jo bare fyre oppunder deres humorøse sarkasme elelr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå