Gå til innhold

noen som har RaidMax Miditower m/"Blade"-Window...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
:D hehe.... skjønner åssen du tenker.....

Jeg har det kabinettet, og det foran er en dør! :p

Det er bare å åpne, så har du en vanlig pc-front!

åååå......fint!! :thumbs: Fikk litt hetta. Syntes kabinettet var så fett! Hvilken farge har du? ER det neon ulemper/fordeler med kabinettet?

Lenke til kommentar

jeg har gul! !!! :D:D:D:D finaste fargen....

Det er kanskje litt lite, men det er veldig "normalt" hvis du kan si det sånn.... Jeg er ihvertfall velig fornøyd! :thumbs:

btw... har 2 neonlys og et par ledvifter inni.... steike kult! :D

+ bare hvis du lurer, så følger det med 3 vifter. En av de er en blå neonvifte. 2 er temperaturstyrte. (ingen av de blåser veldig bra)

Det er plass til 7 :thumbup:

Lenke til kommentar
jeg har gul! !!! :D:D:D:D finaste fargen....

Det er kanskje litt lite, men det er veldig "normalt" hvis du kan si det sånn.... Jeg er ihvertfall velig fornøyd! :thumbs:

btw... har 2 neonlys og et par ledvifter inni.... steike kult! :D

+ bare hvis du lurer, så følger det med 3 vifter. En av de er en blå neonvifte. 2 er temperaturstyrte. (ingen av de blåser veldig bra)

Det er plass til 7 :thumbup:

okay :D skal nok kjøpe det!! men alle HK passer i det? eller er det noen som ikke passer?

Lenke til kommentar

jeg har et svart raidmax 868-scorpio som dere snakker om som et raidmax med blade window, dessuten er det grillen som er av blade design og ikke vinduet, jeg har nf7- v2.0 og det funker meget bra... har fire revoltech vifter i front med blå led's, 2 blå katoder, vantech nexus viftecntrlr med blå sikulære leds, alt er blått og flott, dessuten har jeg et meget ryddig tower, det er alfa og omega for en casemodder og om du er hardbarka modder, gjør du det sjæl...

Mail meg om dere vil ha bilder av herligheten

[email protected]

Lenke til kommentar

Lenge siden registrering ja, få poster, har vel andre forum jeg drar mer nytte av, poenget er vel at sarkasmen deres gikk rett hjem, eller er dere redde for at all form for humor ungår meg.... en agnostisk reply burde jo bare fyre oppunder deres humorøse sarkasme elelr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...