Marvil Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Link Åssen er menyen laga her..? Høyreklikk er samma som venstreklikk, og det vises ikke som noen hyperkobling. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 noe java greier. Tror ikke det vises i status linja.. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Fikk faktisk ikke opp noen meny jeg da. Regner med at IE har slått av en eller annen funksjon...? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Fikk faktisk ikke opp noen meny jeg da. Regner med at IE har slått av en eller annen funksjon...? Du må ha det instalert. Hvertfall hver gang en side med java åpnes så starter en java konsol her.. Java Plug-in: Version 1.4.1_02, bruker den og alt vises Endret 23. januar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Fikk faktisk ikke opp noen meny jeg da. Regner med at IE har slått av en eller annen funksjon...? Jeg bruker IE..? Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 For å aktivere java i IE: Verktøy -> Alternativer for internett -> Avansert -> Hak av for "Aktiver java" eller noe slikt.. Tror det er slik det er, men jeg gidder ikke sjekke i IE nå (vi proffe bruker Opera ) Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 det er javascript Meeeget merkelig... For når jeg deaktiverer java i Opera forsvinner menyen Hvordan kan det ha seg tro? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 <APPLET CODE="genericMenu.class" CODEBASE="../Objectstore/General" WIDTH="130" HEIGHT="420"> Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 javascript er det ikke, et er Java. funker fint hos meg, jeg kjører nyeste IE og har enablet for Java. Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 <APPLET CODE="genericMenu.class" CODEBASE="../Objectstore/General" WIDTH="130" HEIGHT="420"> Last ned genericMenu.class, last så ned Cavaj Java Decompiler V1.11, så kan du titte på hvordan menyen er laget..., men husk, bare se ikke røre! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 men husk, bare se ikke røre! Spikke veldig tynn ved: Du kan røre så mye du har lyst bare du ikke legger det ut som ditt eget verk uten tillatelse fra kopirettsinnehaver. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Mens vi er inne på det: Å ha en java applet som meny, er en uting. Spesielt siden en del prosent har deaktivert applets (deriblant meg), og kan derfor ikke se den. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (deriblant meg) meg også Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 om du vil ha en slik meny så kan du bruke iframe, ha hovedfeltene som form element og så hente frem under-elementene fra en database. Altså bruke php og mysql. bruke iframe så du slipper at hele siden må lastes om. dhtml er også et alterntiv, men vanskelig (min oppfattning så rett meg om det er feil) å lage slik at det vises i andre nettlesere en bare iExplorer.. men har du ikke så mange menyelementer så er det like greit å vise alt samtidig. visibility... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 vi proffe bruker Opera De ultimate proffene bruker Mozilla Lenke til kommentar
aschj Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Proffene bruker vel den nettleseren de liker best, da de har prøvd det meste. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Var bare for å reklamere litt for mozilla til alle de som bruker iexplore.. Uansett.. Java-applet er et ! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 An unexpected exception has been detected in native code outside the VM.Unexpected Signal : EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005) occurred at PC=0x67756C70 Function=[unknown.] Library=(N/A) NOTE: We are unable to locate the function name symbol for the error just occurred. Please refer to release documentation for possible reason and solutions. Current Java thread: at sun.plugin.services.WPlatformService.waitEvent(Native Method) at sun.plugin.viewer.frame.IExplorerEmbeddedFrame.destroy(Unknown Source) Dynamic libraries: 0x00400000 - 0x00419000 C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe Det dukka opp hos meg i en loggfil etter å ha besøkt siden så jeg er ikke helt sikker på at den menyen er helt 100% Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 An unexpected exception has been detected in native code outside the VM.Unexpected Signal : EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION (0xc0000005) occurred at PC=0x67756C70 Function=[unknown.] Library=(N/A) NOTE: We are unable to locate the function name symbol for the error just occurred. Please refer to release documentation for possible reason and solutions. Current Java thread: at sun.plugin.services.WPlatformService.waitEvent(Native Method) at sun.plugin.viewer.frame.IExplorerEmbeddedFrame.destroy(Unknown Source) Dynamic libraries: 0x00400000 - 0x00419000 C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe Det dukka opp hos meg i en loggfil etter å ha besøkt siden så jeg er ikke helt sikker på at den menyen er helt 100% Du er bare n00b.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå