Artistic.Hipster Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Nei, man kan ikke ha bilde på den ytre skjermen - er reservert for klokke, vise batteri nivå, dato, uleste meldinger samt ubesvarte anrop + mer.Og ja, man kan laste ned animerte bilder. juks, på reklamen viser det at det er mulig å ha bilde på den ytre skjermen. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) 3200- duden... den animasjonen du så på kameraten din sin e700, var anntagelig de "ballene" som er i mobilen som skjermsparer, akkurat som klokka som man kan ha som skjermsparer. Det er to valg. klokke eller baller! den animasjon som kommer når man slår av mobilen, er jo ikke mulig å bruke. sorry, JA!! OLED, jeg glemte o`en.... (på reklamen ser man hun ta selvportrett....) Endret 25. januar 2004 av jmmk Lenke til kommentar
formannen Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg kan ikke ha noe baller som screensaver på ytre skjerm... kan bare velge hvilken vei klokka skal gå... evt. at den skal stå i ro... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 nei ikke det jeg mener!!! klokka blir jo "borte" etterhvert... så kommer skjermspareren på.... da er det baller eller klokke... meny---tlf-innst---display---ytre skjerm---opperativtlys...... velg nr.1=klokke velg nr.2= baller Lenke til kommentar
formannen Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 hm... jeg fikk jo opp ballene... blir verre å endre de til en ny screensaver... men det må jo gå an. Har fått bort lyden som kommer når jeg tar bilde, så skal jeg klare å endre den også... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 LESTE DU HVA JEG SKREV???? det er kun klokke og baller...!!!!!! valg 1=klokke valg2= baller Lenke til kommentar
formannen Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 jeg skal greie å endre det...! om jeg så må åpne hele mobilen Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 gjør det du! det er VELDIG lurt! Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Skal man ha animasjon på OLED skjermen må du trykke deg inn på telefonbok -> Navn på en pers. som er lagret på mobilminnet -> kommer man inn på en liten meny man kan trykke seg til høyre og venstre på, trykk til venstre til du kommer til "grafikk", her kan du velge i tengeanimasjoner... Lenke til kommentar
tillab Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Skal man ha animasjon på OLED skjermen må du trykke deg inn på telefonbok -> Navn på en pers. som er lagret på mobilminnet -> kommer man inn på en liten meny man kan trykke seg til høyre og venstre på, trykk til venstre til du kommer til "grafikk", her kan du velge i tengeanimasjoner... der er jo grit nok, men hvordan får jeg lagt det på oled skjermen, den ytre skjermen vettu?!?!? Er jo det vi prøver å finne ut av her! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Tror det kommer opp når noen ringer som du har valgt animasjon til.. du kan jo prøve.. Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Er det mulig å bruke bilder av en person du har tatt bilde av med kameraet og legge dette bildet til personen. Så når han/hun ringer får jeg opp bildet av den personen på E700? Vet det var dårlig forklart =P Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Skal man ha animasjon på OLED skjermen må du trykke deg inn på telefonbok -> Navn på en pers. som er lagret på mobilminnet -> kommer man inn på en liten meny man kan trykke seg til høyre og venstre på, trykk til venstre til du kommer til "grafikk", her kan du velge i tengeanimasjoner... der er jo grit nok, men hvordan får jeg lagt det på oled skjermen, den ytre skjermen vettu?!?!? Er jo det vi prøver å finne ut av her! ER jo det jeg nettopp har forklart! Men animasjonen kommer ikke fram før du har bundet en animasjon til en person i tlf.boken din... altså når den personen du har lagt en animasjon til ringer deg kommer det et bilde! Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 tusen takk Leste ikke så godt over =P, litt artig å ha bilde av de som ringer Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 går ann å se på bilder på OLED skjermen, mente samsung reklamerte med forskjellige animasjoner på en eller annen inet side. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 virker som om den skjermen er en batterisugenende dings som er litt unyttig, men bilde burde man ha der, går jo ann å få opp hva du tar bilde av på skjermen når dekselet er igjen... er bare 256 farger dah... Lenke til kommentar
formannen Skrevet 27. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2004 hvordan får du det opp da? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 virker som om den skjermen er en batterisugenende dings som er litt unyttig, men bilde burde man ha der, går jo ann å få opp hva du tar bilde av på skjermen når dekselet er igjen... er bare 256 farger dah... Selvportrett er jo en morsom funksjon.. eller som noen sa, et speil til 4000 kr.. hehe Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Selvportrett er jo en morsom funksjon.. eller som noen sa, et speil til 4000 kr.. hehe 4 tusen; og man ser ut som en heks.... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 neida.. ikke når man opner skjermen igjen.. da blir jo bildet fint.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå