Gå til innhold

Ytre skjerm på E700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3200- duden... den animasjonen du så på kameraten din sin e700, var anntagelig de "ballene" som er i mobilen som skjermsparer, akkurat som klokka som man kan ha som skjermsparer. Det er to valg. klokke eller baller!

den animasjon som kommer når man slår av mobilen, er jo ikke mulig å bruke.

sorry, JA!! OLED, jeg glemte o`en....

(på reklamen ser man hun ta selvportrett....)

Endret av jmmk
Lenke til kommentar

Skal man ha animasjon på OLED skjermen må du trykke deg inn på

telefonbok -> Navn på en pers. som er lagret på mobilminnet -> kommer man inn på en liten meny man kan trykke seg til høyre og venstre på, trykk til venstre til du kommer til "grafikk", her kan du velge i tengeanimasjoner...

Lenke til kommentar

telefonbok -> Navn på en pers. som er lagret på mobilminnet -> kommer man inn på en liten meny man kan trykke seg til høyre og venstre på, trykk til venstre til du kommer til "grafikk", her kan du velge i tengeanimasjoner...

der er jo grit nok, men hvordan får jeg lagt det på oled skjermen, den ytre skjermen vettu?!?!? Er jo det vi prøver å finne ut av her!

Lenke til kommentar

der er jo grit nok, men hvordan får jeg lagt det på oled skjermen, den ytre skjermen vettu?!?!? Er jo det vi prøver å finne ut av her!

ER jo det jeg nettopp har forklart! Men animasjonen kommer ikke fram før du har bundet en animasjon til en person i tlf.boken din... altså når den personen du har lagt en animasjon til ringer deg kommer det et bilde!

Lenke til kommentar
virker som om den skjermen er en batterisugenende dings som er litt unyttig, men bilde burde man ha der, går jo ann å få opp hva du tar bilde av på skjermen når dekselet er igjen...

er bare 256 farger dah...

Selvportrett er jo en morsom funksjon.. eller som noen sa, et speil til 4000 kr.. hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...