Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ehrm... dette er offtopic, men klarer ikke dy meg :p Noen som ser hvem dama er?

Hint:

-Hun er på www.themexp.org

-Boot screen

Hmm. Jenna Jameson? Mener å ha sett et noe lignende bilde av henne i Latex eller noe og den posituren. Tar jeg feil?

 

Uansett, jeg trodde ikke at du skulle få til å skjære det så bra ut som du har gjort jeg. Ja skyt meg for å være negativ. Men som sagt, glimrende kuttearbeid, venter i spenning til hele kassen er ferdig.

Lenke til kommentar

Dere er bra snille med kommentarene :green: Selv har jeg ut i fra bildene funnet fem punkter jeg må pusse litt ekstra på ;)

 

Onkel Kompost: nei, det er Joy Behrman

 

sparks: Hun er ganske så "stabil". Men jeg skal ikke utsette henne for noe før hun har fått litt plexi :p

 

C0bra: Tror jeg bare skal ha rød katode. Jeg får se. Men det blir nok ikke like kul effekt som på det ene bildet. Der satt jeg døra inn til glassdøra på skrivebordet mitt. Den er matt... Godt mulig jeg skal ha matt plexi på også, men da ser man ikke det invendige i maskina... Vi får se.

 

tusul: Tidligste oppdatering kommer på torsdag-fredag. Kanskje jeg gjør noe lite på onsdag, som å lakke frontene på cd-rom og floppy. Jeg gleder meg iallefall veldig til å fortsette :thumbs:

Lenke til kommentar

hm.. jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha på den andre sidedøra. Det blir ikke enda en dame nei. Jeg tror jeg vil skrive noe med en kul font, men jeg aner ikke hva og med hvilken font. Den bør helst vere slik at jeg slipper å skjere ut små biter og lime de på (vanskelig å forklare).

 

Tenkte kanskje på å skjere ut noe som dette

muv.gif

Hva synest dere om det? Forslag til bedre font? Eventuelt å skrive noe annet.... Ikke så kult å ha "muv" på siden den dagen jeg ikke kaller meg det lenger :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...