Gå til innhold

Hw.no T-Shirt Logo compo!


Anbefalte innlegg

Vel folkens, The Gathering 2004 begynner å nærme seg med stormskritt.

Det er derfor på tide å åpne en egen compo for logoen vi fra Hw.no forumet skal ha på våre offisielle t-skjorter.

 

Logoen skal printes på en svart T-skjorte, og kan ikke være større enn et A4 ark.

Vector grafikk er å foretrekke fordi dette ikke mister kvalitet under skalering, men dere må gjerne komme med forslag i alle formater, bare husk å ha høy DPI på original bildet deres, så det ikke mister kvalitet under printing!

 

Fristen for innlevering er 15 Februar, da vil alle forslagene vil bli postet her som linker, så kan alle dere fra Hw.no forumet som skal på TG avgi en stemme hver.

Avstemmningen vil foregå i 5 dager, til 20. Februar, da vi plukker ut den som har fått mest stemmer.

 

Forslagene sendes til [email protected], merk mailen "Hw.no Logo compo", så laster jeg opp alle forslagene som passer som logo til denne tråden.

 

Litt kriterier for logoen...

I år skal vi ha en logo med Hardware.no, ikke #Hw.no.

Maks A4 ark størrelse / 20x30 Cm.

Logoen må passe på svart bakgrunn.

 

That's it folks, bare å legge hodene i bløt og sette i gang.

Hvis det er noen spørsmål kan de rettes til meg eller Xell.

Da ønsker jeg alle herved lykke til! :)

 

RESULTATER

Jepp, da var fristen ute, fikk bare inn 2 bidrag, inkludert mitt eget :dontgetit:

Jeg hadde i grunn ventet mange flere, men av den grunn at vi fikk inn så få kan folk fortsatt sende inn bidragene sine fram til fredag, men avstemningen avslutter da uansett, så ikke kom og klag siden bildet deres ikke var oppe for "voting" i hele 5 dager :p Uansett, da er det bare å stemme i vei, bare lag en post og skriv "jeg stemmer på xxx", den som har flest stemmer innen fredag, midnatt, blir valgt til å være årets Hw.no Logo @ TG'04...

 

Atticus^

att.png

 

Bornslip

born.jpg

Endret av Bornslip
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ahnders: godt poeng. Synes vi bær bruke The Gathering 2004 siden det er det offisielle, men folk får jo komme med bidrag så får vi vurdere hvilken vi liker best. :)

 

atticus: vi lager minst mulig stress (for meg) og sier en logo. Det her startet jo egentlig som en forumting, men i fjor ble det dratt sammen flere folk fra kanalen siden vi har mer daglig kontakt og endte tilfeldig vis med en logo som gjalt kanalen.... selvom det var flere på rekka som ikke var #hw.no-slaver. Tror det er lettere å trekke det tilbake til forumet. De som heger på irc er jo også på forumet, så det har i alle fall alle felles :)

Endret av Xell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...