T.F.T Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) hei har lasta ned counter strike 1.6. En versjon uten steam og der man ikke trenger cd-key. det er to-tre servere som man kan spille på uten cd key. problemet er at jeg har store problemer med å joine disse serverne. 1 jeg velger server og trykker på connect. 2 jeg kommer inn på serveren og velger lag. etter ca. 20-40 sek. spilling kommer jeg plutselig ut i menyen der jeg velger server igjen. jeg må altså gå inn igjen på nytt flere ganger. hver gang jeg kommer inn skjer det samme igjen etter ca. 20-40 sek spilling. hvorfor skjer dette? og hvordan fikse det? det er påkrevd med cheating death på serverne . jeg har cheating death og aktiverer det alltid før jeg joiner en server. Endret 23. januar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 kan hende serverne kicker ved ping over f.eks. 200 hva slags servere spiller du på? med tanke på nasjonalitet Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 kan hende serverne kicker ved ping over f.eks. 200 hva slags servere spiller du på? med tanke på nasjonalitet er ikke helt sikker på landet serverne ligger i.Men jeg tror ikke det har noen med høy ping å gjøre. de få gangene jeg faktisk får spilt lenge , har jeg i gjennomsnitt 80 i ping og aldri over 120. Lenke til kommentar
dewback^ Skrevet 28. januar 2004 Del Skrevet 28. januar 2004 Tror nok de fleste ser at de ikke svarer, når det for det meste ikke skal være vanskelig for noen å skaffe seg en versjon hvor du faktisk tar i bruk CD-key, (de fleste elektrobutikker selger half-life til 150-) Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 Tror nok de fleste ser at de ikke svarer, når det for det meste ikke skal være vanskelig for noen å skaffe seg en versjon hvor du faktisk tar i bruk CD-key, (de fleste elektrobutikker selger half-life til 150-) skjønner du ikke hva problemet er? man trenger ikke kjøpe half life i butikken for å kunne spille 1.6 non steam. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 Maybe so.. men det er jo mye mer smertefritt å kjøre en 1.6 m/ Steam, CD-key og alt det crappet... Steam har jo blitt mer stabilt og greier Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 vel , jeg tror jeg fiksa problemet nå ved å oppgradere cheating death. det er visst viktig å ha den siste versjonen på pc`n Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 31. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2004 (endret) -dobbelpost- Endret 31. januar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå