merl1n Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Synes det høres litt ut som harddisk feil jeg.Prøv med en annen harddisk.. Jeg hadde noe liknende med foreldrene mine sin pc. Bestilte ny hdd fra komplett og da var problemet løst. hehe må skuffe der også..har to HDD og begge funker dårlig.. men jeg har uttagbare HDD hvis du vet hva det er, og det er faktisk ett litt gammelt system så kanskje det har noe med saken å gjøre..? tja. Du skuffer vel ikke meg iom at jeg ikke har problemet Men jeg vil foreslå å koble til hddèn på vanlig måte utenom skuffen. Er vel uansett unødvendig å kjøre windows fra den uttagbare disken? Endret 23. januar 2004 av merl1n Lenke til kommentar
$ig Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Synes det høres litt ut som harddisk feil jeg.Prøv med en annen harddisk.. Jeg hadde noe liknende med foreldrene mine sin pc. Bestilte ny hdd fra komplett og da var problemet løst. hehe må skuffe der også..har to HDD og begge funker dårlig.. men jeg har uttagbare HDD hvis du vet hva det er, og det er faktisk ett litt gammelt system så kanskje det har noe med saken å gjøre..? tja. Du skuffer vel ikke meg iom at jeg ikke har problemet Men jeg vil foreslå å koble til hddèn på vanlig måte utenom skuffen. Er vel uansett unødvendig å kjøre windows fra den uttagbare disken? Du skjønner jeg har en søster og en bror på 6 som er extremt gode til å få maskinen til å knele å be meg om å formatere den på nytt etter de bare har brukt den i 2 min så derfor har vi en Hdd hver, genilat egentlig, eller.. men skal prøve å koble den til vanlig måte å se hva som skjer. mvh Sig Lenke til kommentar
merl1n Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 haha! Har faktisk det samme problemet selv. Men nå har jeg lagt inn xp på family pcèn her med en konto med begrenset tilgang.. kanskje du bør prøve det? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 kan vel ikke ha noe med at harddisken kanskje står i PIO mode i stedet for Ata100 ? Lenke til kommentar
eriksenps Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvis jumperen på primary hdd står på master, flytt den da over til cable select. Lenke til kommentar
$ig Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 kan vel ikke ha noe med at harddisken kanskje står i PIO mode i stedet for Ata100 ? Hva er det? Lenke til kommentar
$ig Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Hvis jumperen på primary hdd står på master, flytt den da over til cable select. Det skal testes. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) jeg hadde samme problemet, ene harddisken min drev og skrudde seg av og på med jevne mellomrom Endret 23. januar 2004 av NoLimit_^ Lenke til kommentar
mago Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) prøv med å sette opp timingen på rammen din i bios. maskinen min ble ultra treg da jeg prøvde å klokke rammen minnebådbredden sank fra ca. 2900 til 1700 i sandra 2004 og åpning av dokumenter/programmer gikk meget treeegt med 8-4-4-3 innstilling var farten tilbake (husker ikke hva timing jeg hadde på rammen da maskinen ble helt sirup, men TALLA var lavere. Endret 23. januar 2004 av mago Lenke til kommentar
gundik Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvis du installerer Aida32 og kjører RAM test så får du opp en liste med ditt eget resultat inne på listen ett sted. Dersom ditt resultat er dårlig i forhold til tilsvarende system (CPU/RAM-type) er det (sannsynligvis) noe galt fatt med RAM/innstillinger/BIOS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå