Gå til innhold

databutikken


Anbefalte innlegg

Jeg sendte min 24xltr cd brenner i retur til databutikken.com den 19.02.02.

jeg har sendt returstatus forespørsel flere ganger ikke noe svar!

så sendte jeg en mail fikk svar samme dagen.

'Vi har ikke fått den enda, men kansje i morgen'

det fikk jeg i svar. det er en uke siden har prøvd returforespørsel men ikke noe svar nå heller.

 

tror dere det er databutikken eller posten som kludrer? hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yo!

Sliter med samme problem. Returforespørsel funker ikke! Du kan jo prøve å se om de har hentet pakken din i Oslo! Bruk postens nettsporing

 

http://nettgods.posten.no/nettgods/interne...ettspor_reg.asp?

 

Skriv inn det sendingsnummeret som var på seddelen du fikk når du sendte pakken.

 

Plextor må sendes til Belgia...trur jeg. Har lest på forumet at det tar kortere tid hvis du ordner opp reklamasjon direkte med dem(Plextor).

Lenke til kommentar

jeg brukte pakkesøk

Posten Norge BA har registrert følgende sporingsinformasjon om sendingen:

Søketidspunkt, dato: 12.03.02, tid:15:40:01

Kollinummer: CF807630612NO

Signatur: PGO SKRANKEN S/DATABUTIKKEN

 

Produkttype: NORGESPAKKE

Vekt: 1,58 kg

 

 

Dato: Klokkeslett: Hendelse: Poststed:

28.02.02 14.49 UTLEVERT/UTKJØRT 0024 OSLO P.L.PO,SKRANKEN (KUNDETJENESTE)

 

betyr det at databutikken har den?

Lenke til kommentar

Sliter som sagt med samme problem!

Det betyr at kontoret i Oslo har hentet pakken. Altså databutikken er de eneste som vet hvor den er sendt videre! Sitter bare "Gjøkskaller" og besvarer meil. Send med URL`n i neste meil.

 

De hevder selv at det skal ta 1,5-2 uker å få pakken i retur, men folk på forumet har ventet opptil 1 mnd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...