Moonshine Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Jeg tror, rettere vet, at den ble litt rotete. Jeg vet også at det er mange visuelle feil på siden, men jeg klarer ikke å sette fingeren på den. Kritikk, takk! Uansett, >siden<. Endret 24. januar 2004 av (jonas) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 ganske tøff side, men ikonet ved siden av 'info' blir utydelig, og man ser det dårlig p.g.a. masse annet oransje som 'blender' deg... Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Ja, ser det er noe som ikke stemmer. De er bare midlertidig de tema-ikonene, men jeg skal huske på å lage større kontrast. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 flott design det der, men enig Zethyr. Kan forsåvidt skape trøbbel med photoshop-logoen. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Likte alt meget godt, utenom headeren, som jeg syntes brøt veldig med resten, og egentlig ikke passet inn i det hele tatt. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 greit punkt for punkt - dårlig fargekombinasjon ( lyys blå og oransje, nope.) - for liten tekst i menyen - drop ikonene i menyen (bildene) + ok oppsett, men det ødelegges av dårlig fargevalg, liten skrift og unødvendige bilder tror ikke jeg skal komme med mer nå. tror det er lettere å kommentere videre om du først fikser litt mer på siden, kanskje følger noen av tipsene.. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Likte alt meget godt, utenom headeren, som jeg syntes brøt veldig med resten, og egentlig ikke passet inn i det hele tatt.Ja, er klar over den. Noen ideer over hva jeg kan smette inn der? Står litt blank.- dårlig fargekombinasjon ( lyys blå og oransje, nope.) Freaky farger passer selskapet, så... - for liten tekst i menyen Jeg sitter på 1024, glemmer alltid at det finnes folk med høyre res. - drop ikonene i menyen (bildene) Da sitter jeg igjen med bare tekst, men ja, skal prøve det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 - drop ikonene i menyen (bildene) Da sitter jeg igjen med bare tekst, men ja, skal prøve det. Synes jeg da slettes ikke!! Behold dem, du.... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg likte ikke helt fargevalget, utenom det var det ganske greit, men litt standard... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Fargevalget var litt spesielt ja.. Også syntes jeg selve opplegget var ganske uklart. Vanskelig og si akkurat hva det er. Men vis du gjør alt litt klarere og bytter litt farger så burde det bli fint. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ikke noe galt med fargesammensetningen i den forstand. Det er godt at noen _tør_ å eksperimentere litt og skille seg ut. Way to go (jonas)! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg liker litt sånn "merkelige" fargevalg jeg. da skiller siden seg liksom mer ut i mengden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg liker litt sånn "merkelige" fargevalg jeg. da skiller siden seg liksom mer ut i mengden My point exactly. Eneste jeg kunne tenke meg å se nå, er en header i (jonas)-detalj-grafikk stil. Da blir dette nice! Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Eneste jeg kunne tenke meg å se nå, er en header i (jonas)-detalj-grafikk stil.Da blir dette nice! Digger å ha dere i ryggen, mennesker. Skal gjøre noe senere. Må bare gjøre noe litt annet først. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Eneste jeg kunne tenke meg å se nå, er en header i (jonas)-detalj-grafikk stil.Da blir dette nice! Digger å ha dere i ryggen, mennesker. Skal gjøre noe senere. Må bare gjøre noe litt annet først. Post resultatet når du er ferdig da! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvorfor så bitte bitte lite? Headeren passer ikke i det hele tatt. Håper du har tenkt på praktiske løsninger i koden når det kommer til de skrå linjene. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Headeren passer ikke i det hele tatt.Håper du har tenkt på praktiske løsninger i koden når det kommer til de skrå linjene. De 2 første boksene skulle være faste nyheter, og en slags reklame for selskapet. Men jeg KLARER ikke å lage noe videre. Jeg må begynne helt på nytt. Poster det her ved ferdiggjørelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå