Åsmund Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Men den er ganske tafatt fra min side, bjørn, broren min er litt tøffere. han er den første som hopper ned fra taket. Filmen er ca 3 år gammal. Har nå lært meg stiften salto nå..så med rett kameravinkel og slowmotion kan det bli bra i en seinere film tror jeg. Filmen er uten lyd siden sangen jeg brukte ikke var gratis. helter fra telemark Kommentarer takk Endret 24. januar 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 plz noen kommentarer klarer dere vel. er så få brukere på norskamatørfilmforum.no Lenke til kommentar
mats A. Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 det var jo en helt grei film og jeg er gnske ening meg deg i at hvis man tar det i fra noen andre kameravinkler så kan det bli stilig Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 ah! endelig svar. slike brukere vil norske hw ha. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Ganske stilig.. Filminga fra toppen ble litt tafatt. Du burde ha stått bak hopperen. Men ganske bra filmet.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Bruk stativ! Du kan også etterbehandle videoen til å bli stødigere med software som f.eks. DynaPel, men da får du kraftig interlace. Så egentlig ut som en hjemmevideo av den vanlige sorten. Lenke til kommentar
skoystein Skrevet 27. mars 2004 Del Skrevet 27. mars 2004 Men du tar jo navnet fra Bad neighbourhoods produksjon Heroes of Telemark! www.badn.no Lenke til kommentar
Lamo Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 De er konge da! Har dere sett de reklame klippene av det på TV eller? husker ikke hva det er reklame for da.. men det er fet film! Lenke til kommentar
skoystein Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 høyskolen i telemark er det reklame for. du får lastet den ned på www.hit.no Joa, de er flinke, de skal bynne å filme på en ny film til sommeren igjen. Gleder meg til å se resultatet! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 har ikke sett noe av det jeg , men tatt tittelen fra heros of telemark ja. skal lage ny snart,,jeg vil ialefall og den skal nok bli en del bedre. Er ikke sikkert det ser bedre ut, hopper ikke fra tak om sommeren men, mer skills blir det. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 har foresten begynt på taekwondo og, kanskje jeg kan putte inn litt av det Uansett, hadde glemt den tråden jeg, men pleier å lage film noen ganger så, film blir det nok , selv om det ikke kommer i denne posten. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Tenkte denne burde inn i Videokritikk heller, men den var jo ikke opprettet på dét tidspunktet. Lenke til kommentar
Seonaith Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 plz noen kommentarer klarer dere vel. er så få brukere på norskamatørfilmforum.no Hva med NorskAmatørFilmForum.com? Der er det mange ivrige brukere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå