ZoOoM Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Her kan vi slenge inn nyheter innen PlayStation-Portable: Her er litt av det vi har i vente: - Noke mitt i mellom Psone og Ps2 grafikk. - 16:9 Widescreen. - Spille av filmer med dvd kvalitet i full surround lyd. - Spille MP3 filer. - 1,8 GB Universal media discer. - 32 mb grafikk-kort - Pris ca 3000 kr - Spill fra 200 til 600 kr - Lanseringsdato november 2004 Vet du noe som jeg ikke vet om PSP ? Skriv i vei..... Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 lol, jeg vet en ting:) DEN kommmer fra Sony haha, neida Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Erhh. Jo! Sier bare sweeeeeeeeeeeet jeg. Men tipper prisen blir atskillig høyere! Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Men unnskyld meg... - Pris ca 3000 kr - Spill fra 200 til 600 kr Er ikke det litt i stiveste laget? Sikkert fair pris ut ifra teknologien, men hvis de vil ta over en større del av det bærbare markedet bør de vel senke prisen... Hvis jeg må fyre av rundt 4000,- for psp og et par spill, blir jeg nok mer gira på å kjøpe en konsoll, eller spare pengene til ps3 eller xbox2 ?? ...Jeg forbeholder meg selvsagt retten til å late som jeg aldri har sagt dette hvis psp´en er døfet og jeg er førstemann i køen på Elkjøp Lenke til kommentar
ZoOoM Skrevet 25. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2004 Det er desverre ikke jeg som har funne på dei prisene Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Tror du de mekker nye spill til den, eller slipper ut mange av de gamle ps-one spilla sine? Slik som Nintendo gjorde med SNES spill da GBA kom ut? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Er vi heldige kan vi kopier PSone spill inn på Universal media discker. Digg. Men de lager nok sikkert "re-makes" ja. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Plx Make remake of Suikoden 1 PLX PLX PLX!!! Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Blir sikkert noen hotte, nye titler blandet med en haug av remakes. Men jeg tror det kunne vært fett å spille FFVII og Resident Evil 1 og 2 og 3 på trikken jeg Lenke til kommentar
CutMeOwnThroatDibbler Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Blir sikkert noen hotte, nye titler blandet med en haug av remakes.Men jeg tror det kunne vært fett å spille FFVII og Resident Evil 1 og 2 og 3 på trikken jeg Resident Evil på trikken? Misbruk! Dette spillet skal du spille i stummende mørke på en stor, stor skjerm helt for deg selv i huset. Final Fantasy går nok bedre på trikken, ja. Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Resident evil = søvnløse netter Lenke til kommentar
Grums Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Det blir jo ganske mye fet teknologi i den, så den kan brukes til mer enn spilling. Med grafikk mellom PS1 og PS2, så kan det blir bra, men skal du ha FF, så har Square Enix sagt at de er avventende til konsollen. Betyr ikke at de ikke kommer ut, men kanskje ikke med en gang. Jeg skal hvertfall ha meg en. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Jeg las at den kom til å koste 4000 kroner i Japan, og hvis DET er sant er det veldig drøyt... Lenke til kommentar
Heales Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Er ingen som reelt vet hva endelig pris blir for PSP. Personlig tipper jeg en norsk utsalgspris på maksimalt 2490,- og uansett vil det ikke ta lang før den kryper under kr 2000,-. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 7. februar 2004 Del Skrevet 7. februar 2004 lurer på hva slags skjermteknologi de skal bruke for å kunne ha en slik høy oppløsning på en så liten skjerm... Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Jeg er mest spent på å se hvilke, om noen, eksklusive spill som kommer til platformen. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hva det gjelder pris, så var både PS2 og X-box grisedyre akkurat når de ble lansert, og deretter sank prisen betraktelig i løpet av et par måneder. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 blir helt rått med psp. håper det blir gran turisomo og metal gear på den. håper bare ikke prisen blir for drøy, har nemlig bursdag i november... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 psp.... liker ikke hele PS konseptet jg Det er game cube som er tingen Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. mars 2004 Del Skrevet 11. mars 2004 Foreslår at dere leser denne saken, angående spillutvalg og kraft: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=6001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå