Laibach Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 har nettop kjøpt ny pc og lurer på om hva jeg burde kjøre av defragmentering og sånt. er det sånn at når jeg kjører defragmentering at alle filer slettes eller blander jeg defragmentering med noe annet? Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 ingen svar? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg tor du blander Defragmentering med formatering. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 har nettop kjøpt ny pc og lurer på om hva jeg burde kjøre av defragmentering og sånt. er det sånn at når jeg kjører defragmentering at alle filer slettes eller blander jeg defragmentering med noe annet? Du sikter til "Formatering" som sletter alle filene på en harddisk. Feks i commando-linjen: format C: Lenke til kommentar
stine__ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Defragmentering sletter ingen filer. Den bare rydder opp litt på harddisken din. Jeg tror ikke det er noen vits i å kjøre den hvis pc'n er ny, da. Leste at den var nyttig dersom man hadde lagt inn og slettet mange programmer, osv. Hos meg tar defragmenteringen mange timer, så jeg pleier å la den stå og kjøre om natta. mvh stine__ som later som om ho har greie på alt mulig Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ermm... Du klarer ikke å vente i mer enn 10 minutter før du må ha svar? Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 stemmer det jah... format c: burde man ta sånn cirka hver fjerde måned hvis man fort fyller opp diskene med masse drit.. defragmentering...tja, d kan man ta en gang i måneden eller no ? har ikkje formatert på 7 mnd nå, og pcen begynner å gå litt tregere med alt det dritet som kjøres i bakgrunnen... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 stemmer det jah... format c: burde man ta sånn cirka hver fjerde måned hvis man fort fyller opp diskene med masse drit.. defragmentering...tja, d kan man ta en gang i måneden eller no ? har ikkje formatert på 7 mnd nå, og pcen begynner å gå litt tregere med alt det dritet som kjøres i bakgrunnen... hw.no-guiden sier man burde gjøre det hver uke Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Hos meg tar defragmenteringen mange timer, så jeg pleier å la den stå og kjøre om natta. Har du prøvd Diskeeper Professional, den kjører kun nå det er nødvendig med en defragmentering. Eg har sett den til å kjøre når skjermbeskyttelse er på, herlig å slippe å tenke på det. Set it and forget it. Endret 24. januar 2004 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå