SupremeX Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Mods: Tror dette er rett kategori Følgende kommer opp midt i benchmarking i PCMark 04: Hva skyldes dette? Har installert WMP 9.0 å alt det der, så hva er feil? En kompis av meg har akkurat samme problemet. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Mange har problemer med det, i tillegg gir det helt ville verdier, nei glem det da det ikke er å stole på. Bruk andre programm. PS: Nice bærte du har der. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 ok.. Hvilke anbefaler du da? PS: hehe ja, April Vahn heter hun Lenke til kommentar
Zvinx Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hmm, jeg er kompisen med samme problemet! Har forresten problemer med 3DMark 03.....! Tror det er for at skjermkorte mitt er for nytt:-p Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jepp må være bugget det programmet,jeg får beskjed under installasjon at jeg mangler winmedia9 codec pack (eller noe i den duren) har alt innstallert jeg også... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 da har vi fastslått at det er noe feil med PCMark04 Patch Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 da har vi fastslått at det er noe feil med PCMark04 Patch Jasså? Fastslått det? Vel, ikke noe problemer what so ever med mine Futuremark programmer Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Vet ikke hva det er men utrolig mange har problemer med det, Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Pc mark har heller aldri vært noe særlig til å stole på de verdiene det komm med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå