Gjest Slettet-df17e Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei! jeg har er nå nettop ferdig me å surfe på den store nettbølgen..! Men jeg fant ingen leverandører som leverer 10mbits linje..! Veit dere om noen? trenger ikke AKKURAT å være 10mbit men noe i den dur'n! Og er det sinnsyyke priser for noe sånt? Mvh Ålmajty Lemen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Hvor bor du? EDIT: Her har du en liten oversikt. Men den omfatter ikke alle. Er du heldig (som meg) bor du i Stavanger området og får 10MBit fiber fra Lyse for 800.- i mnd. Endret 23. januar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ved mindre du kan få bredbånd fra bredbåndsfabrikken som leverer til en del av Oslo, så er det ikke mange + at det er veeeeldig dyrt. Lenke til kommentar
darker Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 kan jo få fra firstmile med litt flaks. ikke veldig dyrt heller det. Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Lyse tilbyr 10mbit/s med tv og telefon 1000 kr i måneden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå