Explozivo Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Kall meg gjerne grønn, men etter å ha anskaffet meg digital AV kabel pack, fant jeg ut at det var en S-video utgang på denne... Kan jeg få Xbox-spill opp på PC-skjermen? Lenke til kommentar
Explozivo Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Skal spesifisere litt... Prøvde å koble S-videon i skjermkortet, men fant ikke noe inne på PC'en... trenger jeg noe slags program, eller går det rett og slett ikke? Endret 23. januar 2004 av Abraxas Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Du må ha et kort med S-Video inn. Det du koplet til var antageligvis S-Video ut. Et TV-kort gjør det du er ute etter. Endret 23. januar 2004 av Swag Lenke til kommentar
Explozivo Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Niks, har et GeForce 4 TI 4600 vtd, med omformer for inn og ut... Er ikke så grønn på PC, det er verre med Xbox... Så det vil ikke gå før jeg kjøper et TV-kort, er det så? Lenke til kommentar
Explozivo Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 No worries, har funnet ut hvordan man gjør det. For de som lurer på det samme, må man laste ned drivere for TV-kort fra nVidia, så gjør Windows resten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå