Gå til innhold

Ny mobil, ca 4000,- - Hvilken..?

Marvil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm... Lager min egen lille liste :p

Pen klapp: LG G7100

Stygg men god klapp: Sony Ericsson Z600

"Vanlig" telefon: T630/6230

Symbian: P800/6600/SX1

telefoner jeg ikke anbefaler: e700, 6220, delvis st55/sx1 pga. tastaturet :roll: (de er gode telefoner; men tastaturet til st55 er litt lite for min smak og tasteoppsettet til sx1 kan diskuteres; men d er opp til deg å avgjøre...)

av disse ville jeg enten ha valgt 6600 eller G7100 :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har nå min første Nokia (6600) siden jeg hadde 5110 for mange herrens år siden. Har KUN hatt omtrent alt som er av Siemens og en Motorola i mellomtiden, og jeg må bare si at jeg er imponert over 6600. Kvaliteten virker god. Jeg har også SX1, og det er vel også et alternativ for deg? T630 er vel bare en liten oppgradering av T610... den får vel ikke mer minne etter det jeg har fått med meg (mulig jeg tar feil)

T630 vil vel komme på omtrent 3000,- uten abonnement.

SX1 og Nokia 6600 kan du få for 4000,- uten abonnement hvis du er litt lur :) Og det er vel de beste kjøpene etter min mening.

Lenke til kommentar

Ikke kjøp V200. Har selv hatt den og den er dårlig i menyene, har ikke fullblods t9, mongo mms, og en hel del andre ting som er helt tullete. Positivt er at den har god lyd og god TFT, men alle bakdelene med den gjør den til et håpløst valg.

T610 er for gammel og almenn. Ville ikke tatt den.

E-700 er tøff, men alle bakdelene som var på v200 er på den også. gjør som jeg gjør. Vent i 1-3 måneder med å kjøpe...

Vent på følgende mobiler og se hvilken du vil ha:

Nokia 6230

Nokia 7200

SE T630

Hvis du syns at T610 er et godt valg, så syns du definitivt att T630 er et mye bedre. De to nokiane er også tøffe og gode. Jeg tror jeg kommer til å kjøpe en av de to nokiane i fremtiden.... :thumbs:

Lenke til kommentar

den 6230 tror jeg du virkelig ville ha likt

skjermen er god (ikke akkurat kjempe stor men stor nok)

no6230.gif

ellers har den alt du kan bejære untatt symbian :thumbup:

se bare selv:

- Integrated VGA camera with video

- EDGE

- HSCSD

- Java

- Bluetooth

- FM radio

- MP3/Video player

- WAP 2.0

- xHTML

- T9

- Extensive calendar

- Calculator

- Voice command

- MemoryCard slut

skjermen er en 128x128 pixler på 65k farger... (oppløsningen er viktigere enn fargene)

ellers har den fra før ganske mye minne; hele 8mb!

og vil vel tro at den klarer mmc kortene til over 256 mb! ( :ermm: lover ingen ting; men d burde den..)

Lenke til kommentar
Ah sånn sett ja... Men hva bruker de andre merkene da? Hva slags skjermtype? Er det bedre enn nokia sin eller dårligere?

De andre merkene bruker TFT og TFD disse er mye bedre. t610 har også STN, men den har større skerm og 65000 farger :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...