Gå til innhold

Ny mobil, ca 4000,- - Hvilken..?

Marvil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er g7100 det riktige valget!! :thumbs:

I følge amobil.no sin test av G7100 var den treg og hadde lite minne..

Noen som har erfaringer, om det er noe stort problem..? Jeg er ingen racer på SMS skriving, men om det går seeint å skrive mister jeg tålmodigheten..:)

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer, om det er noe stort problem..? Jeg er ingen racer på SMS skriving, men om det går seeint å skrive mister jeg tålmodigheten..:)

Det går ikke treigt å skrive meldinger nei... Minnet er heller ikke noe problem...

(søk i forumet så finner du mer, gidder ikke skrive det samme 1000 ganger)

Lenke til kommentar

Jeg sier sats på T630... Ettersom den er en forbedret utgave av T610(jeg har hørt den er meget god,og har flere kamerater som har den(T610),og er meget fornøyd...) men T630 er vel ikke kommet ut i norge enda?

Nokia har dårlig rykte på seg i disse tider i tillegg...(tenker da på 6600) De lager telefonene med betydelig lavere kvalitet, sammenlignet med tidligere modeller,og forhold til pris...

Bare en tanke...

Ellers er jo E700 ett godt alternativ! :thumbup::yes:

Lenke til kommentar

Det er ikke noe stort problem. Det år ikke an å slå verdensrekord i rask SMS skriving med den, men den er ikke veldig treg nei :) I forhold til gamle Nokia telefoner som 3310 og 3510 er den ingen racer, men det er vel ingen fargetelefoner med masse dill-dall på? Det er mer irriterende at den ikke oppdaterer stor bokstav etter punktum, utropstegn og spørsmålstegn. Ellers kan du jo se min erfaring her!

:cool:

Lenke til kommentar
Jeg sier sats på T630... Ettersom den er en forbedret utgave av T610(jeg har hørt den er meget god,og har flere kamerater som har den(T610),og er meget fornøyd...) men T630 er vel ikke kommet ut i norge enda?

Nokia har dårlig rykte på seg i disse tider i tillegg...(tenker da på 6600) De lager telefonene med betydelig lavere kvalitet, sammenlignet med tidligere modeller,og forhold til pris...

Bare en tanke...

Ellers er jo E700 ett godt alternativ! :thumbup::yes:

sats på t630 du..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...