R0adkill Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Eg har: Lite On 24x, WD 80GB caviar, abit kt7a. Tror det er det som anngår problemet, som er: Da eg fikk brenneren var alt perfekt.(2-3 uker siden) Bufferen var på 96-97% hele tiden og det tok 3min og 40 sec å brenne 650 MB :smile:(og det røde brennelyse lyste hele tiden). Nå tar det over ti min å brenne 500 MB. Buffern hopper opp og ned hele tiden og lyset blinker mellon gul og rød. Kjøret norton speed disk (tok ett døgn) men det fiksa ikke noe. HDen er prim. master. Brenneren er Sec. master. Har ikke noen andre IDE enheter. Problemet er det samme i 2k og XP. Bruker nero 5.5.6.4 men det var det samme i 5.5.5.6. Hva kan være problemet? Takker for alle svar... Lenke til kommentar
555 Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 har ikke noe svar men min ltr24x ga seg etter 2-3uker. ltr24x=dritt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Quote: R0adkill skrev (2002-03-12 15:04):Eg har: Lite On 24x, WD 80GB caviar, abit kt7a. Tror det er det som anngår problemet, som er:Da eg fikk brenneren var alt perfekt.(2-3 uker siden) Bufferen var på 96-97% hele tiden og det tok 3min og 40 sec å brenne 650 MB :smile:(og det røde brennelyse lyste hele tiden). Nå tar det over ti min å brenne 500 MB. Buffern hopper opp og ned hele tiden og lyset blinker mellon gul og rød. Kjøret norton speed disk (tok ett døgn) men det fiksa ikke noe. HDen er prim. master. Brenneren er Sec. master. Har ikke noen andre IDE enheter. Problemet er det samme i 2k og XP. Bruker nero 5.5.6.4 men det var det samme i 5.5.5.6. Hva kan være problemet? Takker for alle svar... HAr du site firmware til brenneren? Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Bruk partition magic og lag en egen partisjon som bare brenner programmet skal bruke.Dette vil medfore at alle temporaere filer blir lagt "inntill" hverandre. Ingen andre forstyrrelser. Dette vil sansynligvis sette opp tempoet og Buffret vil ikke gaa tomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå