buskmann Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 I kategorien "Annet om hardware" har det etter hvert dukket opp en drøss med innlegg med titler som: -Hvor mye spenn får jeg for denne? -PC til salgs. Prisantydning? -Skal selge PCen. -Hva er denne verdt? Jeg syns disse innleggene (som ofte er dårlig skjulte salgsannonser og burde vært i bruktmarkedet) burde vært slått sammen med kategorien "Hjelp, jeg skal ha ny PC". De hører mer naturlig hjemme der, enn i "Annet om hardware". Nytt kategorinavn bør vurderes i så fall. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 enig med buskmann, fortsatt mye feilposting i annet om hardware. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hvordan kan du si det er direkte feilposting når det heter ANNET om hardware? Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg er veldig enig i at dette er dårlig skjulte salgs annonser.. noe jeg ved flere anledninger har nevnt.. derimot synes jeg man ikke kan definere det som direkte feil posteing, da det passer ganske så bra i både "hjelp! jeg skal a ny PC" og "annet om hardware".... jeg mener at de som poster dette tøyer grensene litt vel langt, og at det ikke burde vært godtatt. Det burde vært slått ned på, da det virker som mange utnytter forumet til å promotere varen de selger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå