kaliber Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Noen her som vet om et skikkelig bra antiviusprog jeg kan bruke? ikke norton da.. det klikker til meg hele tiden.. send en url der jeg kan laste ned det evt anti-virus prog. takk Lenke til kommentar
RIW Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Prøv panda. Det er ganske bra. Men husr brannmur også. Da anbefaler jeg tiny firewall. Prøv å se på download.com etter disse Endret 23. januar 2004 av RIW Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Gå inn på siden min i signaturen og trykk på linker.... Der er det et bra virusprogram! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Norman er kjempe greit, spes. hvis du har nettverk med mange pc'er. Oppdaterer du den ene pc'n, oppdaterer alle seg Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Norton er jo testvinner. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 norten er vel kanskje best? bruker det selv å har ALDRI hat virus.. (utenom noen ormer her og der som norten ikke tar) Lenke til kommentar
.V. Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Kan virkelig anbefale Norton, har hatt Internet Security. Bare noen små bagatellmessige problemer som at jeg måtte instalere windows på nytt et par ganger rett etter at jeg hadde instalert IS, hadde sikkert ingenting med Norton å gjøre nei... Sitter med E-Trust fra CA nå. Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Noen her som vet om et skikkelig bra antiviusprog jeg kan bruke?ikke norton da.. det klikker til meg hele tiden.. send en url der jeg kan laste ned det evt anti-virus prog. takk NOD32 her. Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 30. januar 2004 Del Skrevet 30. januar 2004 Noen her som vet om et skikkelig bra antiviusprog jeg kan bruke?ikke norton da.. det klikker til meg hele tiden.. send en url der jeg kan laste ned det evt anti-virus prog. takk Trend Office Scan PC-Cillin !! Det er det mest geniale antivirusprogrammet jeg noensinne har brukt. OG det fungerer strålende under WinXP. FireWall, POP3, IE, file og automatisk update. Trend har også gratis "HouseCall" som kan brukes fra deres hjemmeside; http://www.trend.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå