cremaster Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har nettopp installert en NEC1300A i min gamle PC som broren min skal få. Synes at skuffen på den virker så slarkete når jeg åpner og lukker den. Kommer litt sånn "slarkelyd", og den rister litt når plata går ut. Min Pioneer 106 er imidlertid rolig og går mer elegant ut og inn. Mulig at jeg er blitt kresen, eller er dette en feil på produktet? Skal prøve å brenne noe snart , får se om dette virker. Lenke til kommentar
RobertX Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Japp! Akkurat som min Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Men brennern funker greit eller? Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Min også er slarkete ja skuff av nec dette sunes jeg kommer til å selge denne asap Gikk derfor å kjøpte meg en plextor 708A istedet jeg, det kan kalles en brenner det Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Tja, vil ikke si at trådstarter er en småunge. Ser du på profilen hans er han jo født i 1973.... Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Bråker og er litt lealaus min oxo ja! ..men fungerer 110% Lenke til kommentar
olavr Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det er vel en grunn til at Plextor 708 koster mer enn NEC 1300. En må godta litt mer klirking i en Lada enn i en Rolls Royce. Lenke til kommentar
Spyder Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) sutrete små unger. Er man sutrete for at man ikke liker å ha en slarkete dvd brenner også nå da Setter pris på god kvalitet jeg. Stilig komentar forresten høtes ut som deg det Endret 23. januar 2004 av Spyder Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ja, de bråker nok alle endel. Men so? Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg har hatt to stk. av NEC-brenneren som diskuteres her. Den første hadde en langt mer "slarkete" lyd enn nr.2. Ganske merkelig, ikke sant? Men ja, den lager en ulyd når den skal ut og inn... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Tja, vil ikke si at trådstarter er en småunge. Ser du på profilen hans er han jo født i 1973.... Hehehehe, joda han er det. Vudere å kjøpe den brenneren selv, så håper ikke dette er tilfelle. Endret 23. januar 2004 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Liker ikke denne slarken, men så lenge brennern virker er det nå greit. Det er broren min som skal ha den, og han brenner ikke så mye. Vil nok ikke velge NEC igjen. Og en er ikke eldre enn en føler seg mener nå jeg. Lenke til kommentar
Crazy Joe Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Som de andre sier så kommer det en rar lyd når den opner og lukker seg, trodde først at det var noe galt med den intill jeg leste litt på forumet her og så at andre hadde samme lydnivå på nec. Den funker helt fett, man får en ganske bra brenner for den prisen, klart skal du ha en bedre finish så går du for plextor eller et annet merke men det er ikke dermed sakt at de er bedre på å brenne dvd cd. Mvh Ole Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå