Gå til innhold

Er harddisken drept?

Zer0z

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis harddisken ikke engang reagerer når den er plugget i (strøm/spenning, ikke IDE), så er faren stor for at den har tatt kvelden. Prøv en annen strømkabel for moroskyld.

I framtiden husker du kanskje å skru av maskinen før du plugger i ting, i det hele tatt skrur den av før du åpner den for å fikle.

Lenke til kommentar

ikke rør noe internt i pcn mens den er på, for din egen og komponentenes sikkerhet. :yes:

men det er lett å glemme sånt faktisk :blush:

jeg tok meg selv i å nesten ta ut en ram brikke mens maskinen sto å durte for fult.

skjønte først at jeg hadde glemt noe når LEDsene på rammen lyste når jeg holdt på å ta den ut :D

Lenke til kommentar

har fikla me pcen 1000+ ganger med strøm på.. å hotswapa mange ide disker å ingen ting har gått til ###### med meg.. har kortslutta på NØYAKTIG samme måte som deg.. men ingen ting har kommet til skade av det (så vit jeg vet) :p

Lenke til kommentar
ikke rør noe internt i pcn mens den er på, for din egen og komponentenes sikkerhet. :yes:

men det er lett å glemme sånt faktisk :blush:

jeg tok meg selv i å nesten ta ut en ram brikke mens maskinen sto å durte for fult.

skjønte først at jeg hadde glemt noe når LEDsene på rammen lyste når jeg holdt på å ta den ut :D

hehe.... rammen å ja:P

Lenke til kommentar
har fikla me pcen 1000+ ganger med strøm på.. å hotswapa mange ide disker å ingen ting har gått til ###### med meg.. har kortslutta på NØYAKTIG samme måte som deg.. men ingen ting har kommet til skade av det (så vit jeg vet) :p

funka de like bra etterpå d?

jeg prøvde disken uten noe kabel bare strømmkabelen, men fikk ikke noe lyd fra den

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...