magio Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Helt enig, Flexi-data har enestående servic, hyggelige priser enn sin store-bror som oftest også! Anbefales på det sterkeste hvem er storebroren? Komplett? Endret 18. februar 2004 av magio Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jepp, vil kalle det storebror(eller Datakjeden også når jeg tenker meg om) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 ok.. begynte om de å lure på om de hadde en søster (bror) butikk.. menmen. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Vel er ikke langt ifra da; Komplett/flexi-data har jo helt identiske produkter/varenummer osv. Og da er jeg fullstendig klar over at de har samme leverandør, men de er jo veldig lik, se bort i fra tre ting; Flexi er litt billigere og har raskere levering + en service Komplett kan drømme om, har vel med at Komplett er blandt de største i landet! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Norek er også leverandøren til komplett.no. Bare sjekk på sida, nesten helt identisk Jeg er desuten så heldig at jeg kan handle fra Norek noe som er ganske lønnsomt Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 fikk faktisk bytte et gåent hovedkort mot en harddisk nå.. får 7 kr igjen for den bare supert! Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Norek er også leverandøren til komplett.no. Bare sjekk på sida, nesten helt identisk Jeg er desuten så heldig at jeg kan handle fra Norek noe som er ganske lønnsomt Hva betyr lønnsomt i dette tilfellet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå