IntelAmdAti Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Yay, 9800SE kortet tok kvelden, det var kjøpt hos Flexi-data, jeg var innom der idag og de sa jeg kunne få byttet kortet neste uke En kompis fikk nytt gfx kort ifra Flexi-data når viften på kortet hans streiket, jeg liker servicen til Flexi-data, kanskje litt stygt å si men jeg synes de er flinkest på service når noe blir ødlagt Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg liker servicen til Flexi-data, kanskje litt stygt å si Why? Selv har jeg byttet ram brikke der... møtte opp > ga fra meg brikke(hadde snakket på mail med han på forhånd) > fikk ny brikke på stedet... Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Må bare skrive meg på listen over de som er fornøyd med flexi...har handlet mye datautstyr der, og servicen har vært upåklagelig... vh krister Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg har også hatt en defekt RAM-brikke, fikk penger kontant i hånden med en gang... Ble nesten sjokkert. Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg kan ikke skryte nok av dem dem er utrolig kjapp på service og villig til det meste hva flexibilitet angår. Når mange bruker uker og opp til månder på retur og rep så snakker vi dager/ timer hos dem. Billigere en komplett er dem også. Skal du handle noe på komplett og bor i bergen så bruk heller flexidata for da sparer du frakten og ting bli enda billigere. Eneste ulempen med dem er at du bør bestille ting 1-2 dager i forveien for dem har et meget lite lager. Men skulle jeg valgt den beste sjappa i landet så hadde flexi data vunnet klart. Handler stort sett rett fra norek men har allikevel brukt flexi-data en del. Stå på flexi!! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 ja slike shopper er verd oh holde på, kanskje taper de penger på det akkurat da, men de beholder iallefall kundene sine. i motsetning til datakjeden Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2004 Flexi-data er fleksible de. De får ikke inn kortet mitt som ble ødelagt på en stund, så jeg får PowerColor 9800Pro istedenfor, jeg bare betaler en liten hundring i mellomlegg Dette kunne jeg kanskje ha postet i gledesutbrudd. Jaja.. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Må legge meg inn i gledesrusen her: Flexi-data er kjappe og serviceinnstilte. Handler stort sett rett fra norek men har allikevel brukt flexi-data en del. Er ikke Norek leverandøren til Flexi da? Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hadde en 2mb cache harddisk som tok kvelden, jeg fikk en ny 8 mb på dagen da jeg møtte opp Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 yes.. flexi har utmerket service.. hket mitt tok kvelden, fikk helt nytt.. SUper service! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Er meget fornøyd med Flexi og er fast kunde der (siden jeg bor i Bergen). Servicen er kjempe! Lenke til kommentar
dchwel Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Flexi is the best Og så er de så hyggelig og Lenke til kommentar
hmm Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 må vel slenge meg i rekken over fornøyde kunder, handla der et par ganger og bare gode erfaringer så lenge Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 lurer på hvorfor dem ikke ble med på lista over kåringen på beste webshop Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 lurer på hvorfor dem ikke ble med på lista over kåringen på beste webshop Fordi de ikke leverer på post-ordre Snakket faktisk med flexi-data igår grunnet en defekt RAM-brikke. Fikk svar etter 10min der de anbefalte en RAM-brikke, men jeg kunne velge den jeg ville. Super service! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Bor du i Bergen er flexi et must - hvis du har anledning til å hente varen selvsagt. Har kjøpt litt småting der noen ganger i tillegg til en PC i løse deler. Har ikke hatt problemer med varene så jeg kan ikke si noe om "flexibiliteten" der, men folkene er i hvert fall hyggelige og prisene er gode - spesielt siden du sparer frakt. Selv er jeg nok litt "gammeldags", for jeg foretrekker å handle i en butikk der man står face-to-face med selgeren istedet for å sende sakene frem og tilbake over vår langstrakte land. Tenk å måtte sende en hel PC på reparasjon med toget til Oslo Dyrt, tregt, og fare for ødeleggelse. Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Slenger meg på denne tråden! Fantastisk service uansett hva problem jeg har klart å grave frem! Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Helt enig, Flexi-data har enestående servic, hyggelige priser enn sin store-bror som oftest også! Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Helt enig, Flexi-data har enestående servic, hyggelige priser enn sin store-bror som oftest også! Anbefales på det sterkeste hvem er storebroren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå