Gunfreak Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg har bestillt 3 filmer fra play, og i går fikk jeg mail fra dem som sa at den ene var pakket og er sendt. men jeg har ikke fått noe mail om de 2 andre filmene, og det står ingen ting på acounton min på play. noen som har opplevd det samme, er det normalt, ?? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 vet ikke noe om det, men har hørt at de pleier å sende i konvolutter, og pakke filmene en og en, sånn at du slipper å betale noe tollgreier Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har opplevd det samme fra andre webshops. Er vel ikke noe mer dramatisk enn at de sender filmene hver for seg for å slippe tollavgift. At du ikke har fått mail på de to andre kan bety at de ikke har de på lager akkurat nå. Send dem en mail og spør. mvh Pantera Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 tror de sender en og en pakke ja, slipper merverdiavgift elns. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 jeg er klar over det, men jeg bestilte filmene samtidig, og alle filmene er på lager, så da skulle jeg har fått mail, at de også var på vei? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 send de en mail og spør om hvorfor du ikke har fått bekreftet sendingen av alle filmene Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei! Jeg bestiller fra play ofte og det hender når man bestiller flere filmer og de sender alle samtidig at de bare gir beskjed om den ene. Gå inn på play.com og se om filmene er sendt. Mitt hotte tips er da at de har sendt alle... Gojira! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Det er akkurat likt hos meg. De sender dem en og en, også når bestiller 3-pakke-tilbud. Men av og til er noen midlertidig out of stock og 'står på vent'. Logg inn og se på "order history" (eller noe sånt..) Så ser du statusen for bestillingene dine. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hei! Hva med å sette opp en avstemming et eller annet sted på forumet? Avstemmingen lyder: Skal vi slette tråder med "play.com" i overskrift og banne brukeren umiddelbart? 1) Ja 2) Nei Nå tenker dere kanskje at denne posten er unødvendig og teit, og at jeg ikke bidrar med informasjon. Frykt ikke, jeg kommer alltid til unnsetning med hjelpsomme tips når jeg poster. Første tips: Post denne tråden i forum for vevbutikker - webshoperfaringer Andre tips: Les hva play.com selv skriver. URL er www.play.com , overraskende nok. (Jeg tar en råsjans på at du finner hjelp under overskriften "help" på nettsiden deres, du finner sikkert en slik link øverst et eller annet sted på siden. Om du opplever problemer med det så poster jeg gjerne et bilde av hvor du skal klikke) Mvh Kowalski Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) [X] Ja [ .] Nei Signed. Endret 24. januar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Er ikke helt enig med at denne hører med på webshopp er faringer. Den gruppen ligger under Hardware og play.com representerer vel veldig lite HW Så Kowalski ikke kom med dritt så fort du ser sjansen, skaper bare uhygge uansett... peace out, Gojira! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Æsj, alltid denne sure pirkinga på alt mulig Er det så forbasket nøye da..? La nå folk få spørre - det skader ikke. Ofte kan det faktisk medføre at noen kommer med et og annet glupe tips og info om saker og ting som kanskje ellers ikke hadde kommet for en dag hvis ikke spørsmålet var stilt, uansett om noen i utgangspunktet mener det var 'teit'. Har sett flere eksempler på det. Ellers er det jo bare å ikke bry seg... Endret 24. januar 2004 av groenn Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Så Kowalski ikke kom med dritt så fort du ser sjansen, skaper bare uhygge uansett... Jeg synes jeg var ganske saklig, jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Flytter denne til webshoperfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå