LEFZE^ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 er kansje litt n00b spørsmål dette men , hva er egentlig forskjellen mellom Socket A og diverse andre socketer? etter det jeg har forstått så er det snakk om de småe ''pin'' ene som er på baksiden som skal i Hk'et, eller er jeg helt på jordet? Lenke til kommentar
nilsheim Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 er kansje litt n00b spørsmål dette men , hva er egentlig forskjellen mellom Socket A og diverse andre socketer? etter det jeg har forstått så er det snakk om de småe ''pin'' ene som er på baksiden som skal i Hk'et, eller er jeg helt på jordet? Socket type avgjør hvilken type prosessor som passer. Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 nei sier du det? jeg bare lurte på hva som er forskjellen på socketene.. (60'ende post...weee) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jepp, du har helt rett. Det er antall "pinner" som er forskjellen. BTW SocketA = Socket 462 og har altsp 462 pinner/huller Socket 754 har 754 pinner/huller osv. (Det ser ut som du skjønner at det er andre store forskjeller på systemene med forskjellige sokler) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå