Gå til innhold

CS filmer. Hvor finnes de?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg det ikke. Med et så tvilsomt domenenavn, må det jo bare være et billig forsøk på å få folk til å svelge en netbus-server. Men du er SÅ avslørt!

Uansett, .exe filer fra nett er jeg ytterst tvilsom til. SÅ lyst på cs-videoer har jeg ikke...

Lenke til kommentar

NetBus er et av de eldre bakdørprogrammene som finnes. Det er ganske enkelt et program som tillater fjernstyring av maskinen din, og litt avhengig av versjoner har du masse fine funksjoner gjennom dette programmet. Det er alt fra å starte/lukke programmer, slette/opprette filer, ta screenshots, sende/motta filer osv... du kan til og med åpne CD-skuffen.

Det eneste kjedelige er at de fleste antivirusprogram stopper NetBus, og du må få offeret ditt til å kjøre en fil. Filen kan selvsagt kamufleres, men likevel... det blir neppe noe mer enn et lite stund man kjører på en litt fersk kompis. :wink:

-P-

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-12 15:47, Pop skrev:

NetBus er et av de eldre bakdørprogrammene som finnes. Det er ganske enkelt et program som tillater fjernstyring av maskinen din, og litt avhengig av versjoner har du masse fine funksjoner gjennom dette programmet. Det er alt fra å starte/lukke programmer, slette/opprette filer, ta screenshots, sende/motta filer osv... du kan til og med åpne CD-skuffen.

Det eneste kjedelige er at de fleste antivirusprogram stopper NetBus, og du må få offeret ditt til å kjøre en fil. Filen kan selvsagt kamufleres, men likevel... det blir neppe noe mer enn et lite stund man kjører på en litt fersk kompis. :wink:

-P-

Den skulle det være gøy å prøve. (Har mange kamerater som ikke kan filla om data/internett). Får du se hva som skjer på hans skjerm osv?

Quote:

P A R A N O I D

HAHAHAHA. riktig det der

Lenke til kommentar

Jada, du kan også installere godbiter som viser deg det som skjer på skjermen til maskinen som fjernstyres. Er forresten nettopp kommet et nytt program nå, som visstnok skal komme seg usett forbi antivirusene. Dette skal kunne lese alle passord som skrives inn, vise deg realtime screenshots, alle bevegelser ellers, pluss full oversikt over registry. Husker bare ikka hva det het nå.

Og så lett å installere til newbiekompiser. "Se her, dobbeltklikk denne fila, det er en kul tegnefilm." Og det kan det godt være, mens han koser seg med tegnefilm, installeres programmet.

Er du ikke litt paranoid overfor kjørbare filer på Internett, spesielt ifm tvilsomme domener, driter du deg ut før eller siden.

Tror ikke Baltazar er den slemmeste i landet akkurat.

:smile:

-P-

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-12 15:09, Pop skrev:

Tenkte jeg det ikke. Med et så tvilsomt domenenavn, må det jo bare være et billig forsøk på å få folk til å svelge en netbus-server. Men du er SÅ avslørt!

Uansett, .exe filer fra nett er jeg ytterst tvilsom til. SÅ lyst på cs-videoer har jeg ikke...

Hahaha..sånne folk som deg kaller man mega-paranoide..det er en flash din sopp :grin:

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

jeg fant jeg fant jeg fant en CS film som heter Militia 1 og 2 :razz: weee en VELDIG bra en og varer i 30 min hehe =) (PS er i DivX eller wmv)

DivX codec http://download.divx.com/divx/DivX502Bundle.exe

wmv codec

http://download.microsoft.com/download/win...US/wmpcdcs8.exe

Militia part 1

http://old.fileplanet.com/dl/dl.asp?/count...rt_1_-_high.zip

Militia part 2

http://csnation.counter-strike.net/comment...=4951&hide=true

LOL!!!! :grin: LOL!!!! :grin: LOL!!!! :grin:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: CyberWorrior på 2002-10-18 08:05 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: CyberWorrior på 2002-10-18 08:05 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...