Gå til innhold

P900 ødelagt!

Anbefalte innlegg

:cry: Ja nå har jeg hatt min P900 i snaut to dager og kamera er ødelagt bare se på bildene:

40ln0007.jpg

40ln0006.jpg

40lm0005.jpg

:cry:

Noen som kan hjelpe. Jeg har ikke køddet med innstillingene.

Tenkte at det kunne hjelpe og oppgradere firmwaret noen som har en link til det hvor jeg kan laste det ned og hvordan man "innstallerer" det. Tenkte også på å prøve å formatere telefonen noen som har koden til å komme inn på formaterings menyen? Dette er dårlig altså 2 dager :thumbdown:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk du de frem? Merkelig, men ang. telefonen jeg har vært å klaget de sa de kunne ta den inn på verksted på mandag. Men de sa at det sannsynligvis bare var noe med softwaren som var messes up, så jeg lurte på om noen hadde en link til hvordan jeg skal kunne oppgradere telefonen selv, kanskje det hjelper.

Tenkte jeg skulle legge til at det bare plutselig skjedde det var ikke sllik med en gang.

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
:cry: Ja nå har jeg hatt min P900 i snaut to dager og kamera er ødelagt bare se på bildene:

40ln0007.jpg

40ln0006.jpg

40lm0005.jpg

:cry:

Noen som kan hjelpe. Jeg har ikke køddet med innstillingene.

Tenkte at det kunne hjelpe og oppgradere firmwaret noen som har en link til det hvor jeg kan laste det ned og hvordan man "innstallerer" det. Tenkte også på å prøve å formatere telefonen noen som har koden til å komme inn på formaterings menyen? Dette er dårlig altså 2 dager :thumbdown:

Det du gjør er at du ringer eller går opp til butikken der du kjøpte mobilen... Så sier du at du kjøpte mobilen for to dager siden og at den ikke fungerer... så komme di ansatte sikkert til og mase om at du må levere inn mobiler til sjekk og reperasjon eller no annet BULLSHIT :angry: Da hever du stemmen din bittelittegranne og slår til med og si : "dersom mobilen slutter og fungere innen 6 mnd etter kjøpet skal butikken jeg kjøpte den av behandle saken som om det er produksjonsfeil på mobilen og at du har rett på og få en ny, NÅ!" Den stakkars ansatte blir trist :cry: for han vet at han må gi deg en ny p900 men han sitter igjen med en ødelagt som han må sende inn til SE osv osv osv og at han istedenfor du må vente i tre mnd før han får mobil telfen tilbake :devil: bwahaha

Lykke til :thumbs:

Lenke til kommentar

Formaterings kode:

I "Flipp lukket" modus:

Jog Dial (hjulet på venstre side of tlf) - dytt den et hakk om gangen:

OPP

*

NED

NED

*

NED

*

(* symbolet er det som er nederst til venstre på tastaturet)

Da kommer du til Service menyen hvor du velger nr.3; Service functions. Formateringen tar bare noen få sekunder.

Endret av sinnabrus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...