Artistic.Hipster Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Ja nå har jeg hatt min P900 i snaut to dager og kamera er ødelagt bare se på bildene: Noen som kan hjelpe. Jeg har ikke køddet med innstillingene. Tenkte at det kunne hjelpe og oppgradere firmwaret noen som har en link til det hvor jeg kan laste det ned og hvordan man "innstallerer" det. Tenkte også på å prøve å formatere telefonen noen som har koden til å komme inn på formaterings menyen? Dette er dårlig altså 2 dager Endret 23. januar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) kommer ikke bildene opp? Trykk "show picture" Endret 23. januar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 kommer ikke bildene opp? Trykk "show picture" Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 det kommer image hosted by tripod bare.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 det kommer image hosted by tripod bare.. Beklager så mye gå inn her å se de. Beklager Stygge tripod Lenke til kommentar
levlex Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Tripod der og.... Sikker på at det ikke er mer enn bare telefonen som har klikket? Dataen feks? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Å noen som hvet om en plass hvor jeg kan laste opp bildene? HATER tripod. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 HJELP!! ****** for noe bilder! Ikke noe galt med linsa? (trykket inn?) tror noe inne i phonen er føcka... stikk til verksted! sorry men må også le litt... Blir nok enda en forsikring sak Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Fikk du de frem? Merkelig, men ang. telefonen jeg har vært å klaget de sa de kunne ta den inn på verksted på mandag. Men de sa at det sannsynligvis bare var noe med softwaren som var messes up, så jeg lurte på om noen hadde en link til hvordan jeg skal kunne oppgradere telefonen selv, kanskje det hjelper. Tenkte jeg skulle legge til at det bare plutselig skjedde det var ikke sllik med en gang. Endret 23. januar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Fikk du de frem? ja Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Og hvis noen fortsatt ikke skulle få bildene frem gå inn her Og så naviger deg frem til bilder i overmenyen der er de. Lenke til kommentar
torMAD Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ja nå har jeg hatt min P900 i snaut to dager og kamera er ødelagt bare se på bildene: Noen som kan hjelpe. Jeg har ikke køddet med innstillingene. Tenkte at det kunne hjelpe og oppgradere firmwaret noen som har en link til det hvor jeg kan laste det ned og hvordan man "innstallerer" det. Tenkte også på å prøve å formatere telefonen noen som har koden til å komme inn på formaterings menyen? Dette er dårlig altså 2 dager Det du gjør er at du ringer eller går opp til butikken der du kjøpte mobilen... Så sier du at du kjøpte mobilen for to dager siden og at den ikke fungerer... så komme di ansatte sikkert til og mase om at du må levere inn mobiler til sjekk og reperasjon eller no annet BULLSHIT Da hever du stemmen din bittelittegranne og slår til med og si : "dersom mobilen slutter og fungere innen 6 mnd etter kjøpet skal butikken jeg kjøpte den av behandle saken som om det er produksjonsfeil på mobilen og at du har rett på og få en ny, NÅ!" Den stakkars ansatte blir trist for han vet at han må gi deg en ny p900 men han sitter igjen med en ødelagt som han må sende inn til SE osv osv osv og at han istedenfor du må vente i tre mnd før han får mobil telfen tilbake bwahaha Lykke til Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Ja jeg hvet at jeg har rett på ny, men den var utsolgt. Så jeg kunne vente til midten/slutten av februar eller levere den til reperasjon på mandag. Men det kan jo hjelpe å formatere telefonen, så jeg lurte på om noen hadde formaterings koden. Eller en link til hvor jeg kan finne oppgraderinger til P900. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Oppgraderinger finner du her http://www.sonyericsson.com/updateservice/P900/frameset.htm Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Formaterings kode: I "Flipp lukket" modus: Jog Dial (hjulet på venstre side of tlf) - dytt den et hakk om gangen: OPP * NED NED * NED * (* symbolet er det som er nederst til venstre på tastaturet) Da kommer du til Service menyen hvor du velger nr.3; Service functions. Formateringen tar bare noen få sekunder. Endret 23. januar 2004 av sinnabrus Lenke til kommentar
M.B. Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 bildene du viser er et kjent fenomen.Sett filmer om det på TV.Hvis du tar bilde av et spøkelse eller djevelen så blir det sånn Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Fine bilder gitt Endret 23. januar 2004 av Eulogy Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Formateringen hjalp desverre ikke. Ang. oppdateringene det står at CDA nummeret mitt er feil eller at operatøren(telenor) ikke støtter oppdateringer selv om CDA'en min errett skrevet(CDA132003/1 R2B01, er det ikke slik du skal skrive det? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg ville heller satset på å sende den inn til service. Hatt den lenge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå