DataFMT Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 På www.archive.org finner man eldre versjoner av nettsider, og jeg fikk lyst til å se på om jeg fant noen eldre versjoner av hardware.no. Det jeg fant gav meg god retro følelse :-) http://web.archive.org/web/19991013095335/...eter/index.html Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Den var for gammel for at jeg skal huske den, men så har jeg ikke vært på forumet her så veldig lenge da Lenke til kommentar
aschj Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=188197 Lenke til kommentar
norrick Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Ah, savner sterkt det gode gamle og enkle designet! Den tiden var det mer om HW på forsiden og nesten reklamefritt, dagens design er skikkelig elendig med tanke på at HW.no har blitt et rent annonseringssted med innslag av hardware... Fytte rakkeren å tidene forandrer seg (til det værre)! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Ah, savner sterkt det gode gamle og enkle designet!Den tiden var det mer om HW på forsiden og nesten reklamefritt, dagens design er skikkelig elendig med tanke på at HW.no har blitt et rent annonseringssted med innslag av hardware... Fytte rakkeren å tidene forandrer seg (til det værre)! Hadde de like mange tester, brukere og slikt da? De trenger pengene. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Ah, savner sterkt det gode gamle og enkle designet!Den tiden var det mer om HW på forsiden og nesten reklamefritt, dagens design er skikkelig elendig med tanke på at HW.no har blitt et rent annonseringssted med innslag av hardware... Fytte rakkeren å tidene forandrer seg (til det værre)! Hadde de like mange tester, brukere og slikt da? De trenger pengene. Jo de trenger nok pengene sårt når det er flere reklamerubrikker enn det det er tester på forsiden... Før var designet oversiktelig og greit men nå så er det en hel haug med "flashy" reklamer på forsiden. Ironisk med tanke på at man ikke kan bruke en "flashy" avatar i forumet grunnet at hw.no synes dette virker forstyrrende for leserene... Ta en titt på andre HW sites så skal du få se tydlig bedre design med mindre fokusering på reklame. http://tweak.dk har standarden alle burde sette og kan ikke sammenlignes med hw.no på noen som helst måte, her ser man at man tenker på leserene og ikke sin personlige lommebok. Kikk også på http://nordichardware.se/ så ser du hvor mye bedre våre "brødre" klarer seg rent designmessig. Endret 24. januar 2004 av norrick Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Surfet litt rundt på de gamle sidene og se hva jeg fant "Dødskul skrivebordsbakgrunn", (ikke mine ord, men jeg bruker den faktisk nå ) Lenke til kommentar
norrick Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Surfet litt rundt på de gamle sidene og se hva jeg fant "Dødskul skrivebordsbakgrunn", (ikke mine ord, men jeg bruker den faktisk nå ) ROTFLMAO Den tiden var det mye prestisje i grafisk design... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Surfet litt rundt på de gamle sidene og se hva jeg fant "Dødskul skrivebordsbakgrunn", (ikke mine ord, men jeg bruker den faktisk nå ) Hehe. Den brukte jeg på lan parties for mange, mange år siden Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Syns denne er litt bra også jeg. "Download prisliste" Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Syns denne er litt bra også jeg. "Download prisliste" Lenke til kommentar
norrick Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Syns denne er litt bra også jeg. "Download prisliste" Intel Pentium PRO 200 mhz. CPU til salgs for kun kr. 5300,- unfuckingbeliveable!!! Godt det ikke er dagens priser for da ville lommeboka mi fått store problemer med en P4 Prescott på 3400MHz... (el. en 250GB HD for den saks skyld). Endret 24. januar 2004 av norrick Lenke til kommentar
unwill Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Sjekk dette! http://web.archive.org/web/20001016074709/...edgehammer.html Det gikk ikke akkurat helt etter planen... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Surfet litt rundt på de gamle sidene og se hva jeg fant "Dødskul skrivebordsbakgrunn", (ikke mine ord, men jeg bruker den faktisk nå ) Hehe. Den brukte jeg på lan parties for mange, mange år siden Skal jammen bruke den på neste lan Endret 24. januar 2004 av suzze Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Et herlig tilbake blikk, savner den tiden virkelig. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 var vel så vidt innom kanskje...men har ikke begynt å lese noe særlig før nå Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Forumet har heldigvis blitt forbedra Lenke til kommentar
Murty Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 hehe. genial den arkiv sida der asså.. leste dere agp vs pci? fin den Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 OMG... Quantum 2100 MB Fireball/TM IDE HDD 2195,00 ,- Det var tider det ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå