AceBoss Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei! Jeg vet dette har vært oppe i forumet før. Men er det noen som har hørt noe nytt? Når kommer evt en sånn chip? Noen som har noen bra linker til sider som kommer med slike nyheter? Lenke til kommentar
Nimsi Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Finnes allerede en chip, men det eneste den gjør er at GC'en din kan spille spill fra alle soner. Ser ikke ut som mye nytt har kommet på en god stund, men jeg har sett litt fremgang på forskjellige forums. Lenke til kommentar
AceBoss Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 ja jeg har surfet rundt litt og sett noen som tror at det snart kommer en chip. Men det er kommet en chip til panasonic utgaven av gamecube... Men d hjelper ikke meg mye Får bare smøre meg med litt tålmodighet.. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Tror ikke det kommer noen chip til vanlig GC, men det er muligheter for å spille spill og slikt gjennom bredbåndsadapter til PC'en.. Får se hvordan det blir med neste konsollen, kanskje har dem lært av DVD-utgaven sin, og gjør det enda mer "warez" fritt.. Lenke til kommentar
Nimsi Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 ja jeg har surfet rundt litt og sett noen som tror at det snart kommer en chip. Men det er kommet en chip til panasonic utgaven av gamecube... Men d hjelper ikke meg mye Får bare smøre meg med litt tålmodighet.. Panasonic Q er jo driiiiitbra da men også dyr, og bare i asia kanskje, er ikke sikker...veldig dyr iaff. Lenke til kommentar
LEFZE^ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 panasonic har stanset produksjonen av Q... (leste på sol...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå