Myklebust89 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Noen som veit om et bra newsscript i PHP? helst flatfile opplegg...! Har Cutenews, men det vil ikke funke skikkelig... Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) tnx.... fikk ikke så mye ut av det, så er det noen som gidder å hjelpe meg å lage et enkelt system med flatfile og admin-login for å adde news? Endret 23. januar 2004 av Burner89 Lenke til kommentar
jic Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Noen som veit om et bra newsscript i PHP? helst flatfile opplegg...! Har Cutenews, men det vil ikke funke skikkelig... Hva var det du ikke fikk virke med cutenews. Det er det beste txt newsscript i php. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Angående feilen med cutenews: jeg har hatt samme feilen på frac. Noen ganger vil ikke sidenene vises og en del andre småfeil. Ingenting og gjøre med det. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 synes fusionphp er best jeg --- installscript og hele pakka.. ser proft ut! fusionphp.net eller var det .com Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 NewsPHP har jeg brukt opp igjennom all tid, og jeg er fortsatt fornøyd.. Det kommer også med norsk språk. Selve filen Norsk språk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå