audun88 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Gjør som følgende: Booter opp med cdrom/xp plata. Trykker f6 når jeg skal det. Trykker A, setter i floppyn med driver og trykker enter. Det går en liten stund så kommer beskjeden om å sette i disketten og trykke enter på nytt.............. Hvorfor virker det ikke?(Det kommer også opp nåkka med å trykke f4 får å komme inn på nokka raid innstillinger, det nøtter jo ikke men der står det nu at hdn er funnet) Kan det hvære nokka galt med floppyn? Har en seagate 120gb sata hd og nf7s hk. Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg vet ikke hvordan det er med ditt hk men med måtte jeg enabel S-ata med en jumper på hovedkortet. Hvis ikke har du sjekket at det er enabled i Bios?? Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg hadde akkurat samme problemet som deg. Driverdisketten som fulgte med hovedkortet da jeg kjøpte det ville rett og slett ikke funke. Løsningen ble å laste ned nye drivere her og lage en ny diskett. Da funket det som bare juling. Lenke til kommentar
audun88 Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 lage disket..?......skal jeg bare kopiere filen over på disketten?........hvilken av dem?..............prøvde akkurat 3114 filn......d gikk ikke.....samme problem som før! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Last ned filen og unzip den rett til en blank diskett. Du må bruke 3112 driverene. Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Måtte opdatere bios på mitt hovedkort (ABIT IC7), før jeg fikk instalert på sata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå