pooka2 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Er det sant at det har vært/ er razzia på kazaa? At 150 stk. hadde blitt tatt på bare en dag og at de må betale bot eller blir saksøkt hvis purken finner de? hørte det av en veninnen, men hu visste ikke så mye om det... Er av og til innom kazaa, er bare litt surt om du blir tatt liksom.... Noen som vet noe mer om det? Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 I norge? har mine tvil... Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har ikke hørt om dette i norge, men ja det er mange som har blitt tatt for å laste ned musikk i USA. Det er fortsatt ikke ulovelig å laste ned Film og Musikk i norge. Kun å distribuere dette videre. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Husker jeg leste om dette, det er i USA de har tatt flere "vanlige" brukere (alle hadde sharet over 5000 filer vistnok), og gitt de skyhøye bøter! Nå husker jeg ikke helt hva det stod om norge og dette.. men etter det jeg husker var kjangsene for å bli tatt for dette i norge minimale.. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det er forreløbig ikke noen lov mot å laste NED ting. (det blir forandret snart). Så selv om de skulle finne på noe så idiotisk i norge (no chance), så hadde det ikek vært lovlig å arrestere deg eller gi deg bot. så.... don't worry. -Stigma Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 man kan da konkludere med at hvis du ikke deler noe, så er det ingen fare.... Men da er problemet, hvis alle ikke deler noe, så vil ikke nettverket fungere Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg har trykket på "disable sharing with other users" i kazaa, så jeg har vel ikke gjort noe galt enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå