Evil Shoe Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Lurer på hvilken modchip som er best/billigst(monterer selv), og hvor jeg burde kjøpe den fra? Har en ny versjon av xbox.. Endret 23. januar 2004 av Evil Shoe Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg satte inne en X 2.3b Lite Plus, det var idiotisk enkelt. Jeg er glad for at jeg tok/fikk en loddefri chip, for jeg hadde ikke så veldig lyst til å lodde d0 da jeg så hvor lite det var. Hvis du har roen på loddebolten, er det vel nesten hipp som happ. Torgeir S. skrøyt veldig av X-B.I.T, og den ser ikke så verst ut den heller. Jeg kjøpte min fra Kanection i England. Tror jeg betalte 425 NOK. Lenke til kommentar
Evil Shoe Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Ok, tror jeg velger det samme!(leste threaden din..) Har jo egentlig gått elektronikk på vidergående så jeg burde jo klare å lodde litt, men det er en stund siden.. Lenke til kommentar
Xpack Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Lurer på hvilken modchip som er best/billigst(monterer selv), og hvor jeg burde kjøpe den fra?Har en ny versjon av xbox.. Sjekk Norske www.mod4you.com ! Fin brike med såkålt "plug & hack". Du kan bytte chip senere uten å måtte lodde igjen osv. Monteringen er enkel penkel. Har montert 2 slike for kamerater. Brukte ca 15 minutter pr box. Lenke til kommentar
mokkel Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 jeg har loddet flere boxen nå med header pin (xecuter 2.3b lite og pro, og når det gjelder d0 så er det faktisk MYE lettere hvis en velger det som ligger på undersiden av printkortet (kalt alternate d0) jeg har også montert lite +, men jeg er redd hvis denne får seg et støt at den går utav posisjon... uansett så er jeg meget godt fornøyd med xecuter moddene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå