felge Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 kommer opp denne meldingen når jeg skal starte 3d mark 2001Se jeg bruker Dx9 akkuratt nå.. skal vel funke med dx9 ? har nå funket før.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Oppdater til siste build.. Lenke til kommentar
felge Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Oppdater til siste build.. har lastet ned nye skjermkort drivere og installert dx8,1 men det hjelper lite + jeg har nyeste build Endret 23. januar 2004 av felge Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 off, akkurat det samme skjedde med meg. Her er løsningen: 1. Noter nøyaktig navn på filnavnet på installasjonsfilen 2. Slett 3Dmark 3. Slett installasjonsfilen 4. Last ned 3DMark på nytt. Her må du passe på at filnavnet ikke er det samme. (Det er nemmlig 2 forskjellige "utgave" ute på nettet og du trenger den som enten har en bindestrek i navnet eller den som ikke har det. Se pkt.1) Høres teit ut, men det funker, lykke til Lenke til kommentar
felge Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 off, akkurat det samme skjedde med meg.Her er løsningen: 1. Noter nøyaktig navn på filnavnet på installasjonsfilen 2. Slett 3Dmark 3. Slett installasjonsfilen 4. Last ned 3DMark på nytt. Her må du passe på at filnavnet ikke er det samme. (Det er nemmlig 2 forskjellige "utgave" ute på nettet og du trenger den som enten har en bindestrek i navnet eller den som ikke har det. Se pkt.1) Høres teit ut, men det funker, lykke til Takker og bukker.. Du er KONGEN !!!!!!! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Ingen årsak, det der er vanvittig irreterende når man ikke får det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå