rogbiff Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hei... Nå kommer jeg med et tredje design denne uka.... Det ville vert fint om dere kunne sett på dette også. Her er siden Vet det med home.no , men har ikke noen anna host for øyeblikket. Lei for det. Takk for alle innlegg ! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har ikke allverden av tid, så jeg gidder ikke pirke på detaljer nå... * Ålreit layout, men litt _liten_ * LOREM IPSUM! * Rett ut stygg header. et skikkelig stilbrudd i forhold til resten. Lenke til kommentar
Arne! Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Arne! Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Bra design, enig med forrige svar,, litt lite kanskje.. men hvordan får du designet til å bli mindre og mindre når man trekker skjermen inn,... hmmm det er et bilde og med IE 6.0 eller nyere så skalere den bildet etter str på browser... holder over bildet og se i høyre hjørne i bunnen Lag den i HTML så blir det litt letter å bedømme, har mye potensiale.... Men synes i noe i header området så rart ut... og to bakgrunner ??? EDIT: likte ikke fonten, den var rar Endret 23. januar 2004 av Svendsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det er en begynnelse som kan bli noe bra. Forsøk å få med linkene. Lettere da. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg kommer ikke inn nå.. kanskje trøbbel med home.no Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Det er SÅ mye lettere å kritisere et design med innhold, da en får et bedre syn an hvordan det vil se ut in-real-life. Men dette er absolutt noe å fortsette på, bare ta til deg kritikken som blir gitt. Forøvrig veldig enig med HalTan. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Grei den, eneste at den var litt liten, som sagt før.... Endret 24. januar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Jeg forstår ikke hvordan det er mulig at en side ikke funker i en browser (mozilla) men funker i en annen (iexplore)!! Har vært slik med home.no i mange måneder nå.. Endret 24. januar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det første jeg tenkte på når jeg så denne siden var I Believe In A Thing Called Love. En sang av The Darkness. Nei, den spilltes ikke i WinAmp, men 70-talls harrylooken streifa meg. Dette mener jeg skyldes null antialiasing, merkelig fontvalg og fargevalg halvveis på trynet. Min mening. That's just the way it is ....... Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 (endret) arghh,, bevel på di heading sakene (poll++), Endret 25. januar 2004 av stian_molvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå