paca1001 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hei, jeg var inne på setup menyen og kom i skade for å forandre 166mhz (en linje over vcore) til huff er ikke sikker men mulig til 200mhz... når jeg nå starter maskinen er skjermen helt svart.... hva gjør jeg???? Lenke til kommentar
razer Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Du slår opp i hovedkortmanualen, finner fram til CMOS ettellerannet og resetter cmos'en. Eller så tar du ut strømkontakten, tar ut batteriet som står på hovedkortet i 5-10 min og setter inn att. Lenke til kommentar
paca1001 Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Tusen takk for tipset..... Lenke til kommentar
-Fox- Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Ta ut strømkontakten bakpå pcen og ta ut det lille runde batteriet på hovedkortet. For meg er det nok å ha det ute i 10 sek, men det kan hende at du må ha det ute lengre. Da blir bios innstillingene tilbakestilt til standard. EDIT: RAZER DU VAR FØR MEG Endret 23. januar 2004 av -Fox- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå