genser Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 finnes det noe program som lar deg ta opp telefonsamtalene dine? at dette ikke er mulig er ganske skuffende synes jeg, ettersom dette er en lett funksjon som da har eksistert lenge (husker bl.a. min 8310 hadde dette)... arrester meg om jeg tar feil takk for hjelp Lenke til kommentar
Thel Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Hmm, på min Panasonic g60, er det mulighet for å ta om talememoer av samtaler, har ikke prøvd denne funksjonen selv, så hvet derfor ikke hvor lange opptak som er mulig. Lenke til kommentar
molna Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 arehei: SX1 har slik funksjon innebygd Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 arehei: SX1 har slik funksjon innebygd jeg bøyer meg i støvet.. men kan du fortelle meg hvordan? jeg trykker på Valg når jeg er i samtalen, ingenting som minner om opptak eller lignende kommer... Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 fant ut at man bruker den vanlige Talememo opptageren. Litt tungvindt å gå inn på den, men det funker ihvertfall kanskje en snarvei i Valg menyen hadde vært fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå