Gå til innhold

Ikke livstegn i hele tatt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. feil? Har jo ikke gjort noen ting siden sist gang eg brukte den! Men ka mener du med feil? koblingsfeil? hmm.. oppgitt.. får vel kanskje levere inn pc'n, men d er jo en stooor affære.. hadde vert greitt å fått d fikset her og nå! Eg har jo sånn klokke og noen dioder forran.. lyser seff ikke de heller.. så det er nok PSU som det har skjedd noe med.. den er jo ikke så altfor gammel da, halvt år siden eg kjøpte heele pc'n.. skal PSU bare kunne ta kveld på den måten der? :ermm:

Lenke til kommentar

Tatt ut kabelen bakpå PSUen, ventet i 10 sekunder eller så, koblet kabelen på igjen og prøvd å starte ? Jeg trodde min PSU var herpet siden den startet opp, og 5 sekunder så slo den seg av. Jeg tok rett og slett og fjernet den gamle goopen og puttet på noe nytt, da klarte den å holde strømmen. Problemet er bare det at siden jeg skulle transplantere hele greien over i et nytt kabinett så har det vært svart skjerm og slikt.

 

Edit: Skrivefeil

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar

kan være en overledning i en kabel som har gjort at strømforsyninga di er "gått". Det du kan gjøre er jo å ta ut psu skru den opp og skifte sikringa? får sikkert tak i dem på bensinstasjon el. lignende hvis ikke elektrobutikkene er åpne. (ihvertfall ikke idag ) ;)

Endret av Taped
Lenke til kommentar

Åpner du PSU'en bortfaller Garantien.

 

Jeg vil råde deg til å skur ut PSU'en av kabinettet.

Deretter tar du en ledning eller noe lignende og kobler mellom den ene grønne ledningen på strømforsyningspluggen og en av de svarte.

Da skal PSU starte opp hvis den er i orden.

 

Jeg kjøpte for 2-3 uker siden en 420W Chieftech PSU.

I forrige uke konket den ut på samme måten som din.

Den startet ikke opp når jeg testen den utenfor kabinettet som nevnt ovenfor.

Jeg fikk ny på garantien.

Lenke til kommentar
kan være en overledning i en kabel som har gjort at strømforsyninga di er "gått". Det du kan gjøre er jo å ta ut psu skru den opp og skifte sikringa? får sikkert tak i dem på bensinstasjon el. lignende hvis ikke elektrobutikkene er åpne. (ihvertfall ikke idag ) ;)

Har du noengang sett glassikringer inni en PSU?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...