henrik_s Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 tenkte å selge hovedkort og CPU(Asus A7n266-vm og Athlon xp 1700+) å få litt futt inni boksen. nForce2 ultra400 korta skal visst være bra har eg hørt tok ett søk på komplett.no etter nForce2 400 og fant disse korta hvilket av disse vil dere anbefale(selvfølgelig vil dere sei att det dyreste er best), men vil helst holde meg rundt 700 spenn, gjerne under. kan kankje ein gang prøva meg litt på overklokking en gang, men det blir ikkje avgjørende for kjøpet. er det andre bra hovekort? så var det cpu'en da, hvilken vill dere der anbefale? pris tilsamen bør bli rundt 1500kr MVH Henrik Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Ville nok sagt EPoX EP-8RDA+ V2.1 hovedkort Socket A, har vurdert det selv og det ser ut til å være et veldig fint kort. Ekstrem fin BIOS, så den vil nok være fin når du skal prøve på klokking. Også en kjempebra bundle ifølge hw.no testen Så til CPU, da blir vel en AMD Athlon XP 2500+ (Barton) den beste for mest for pengene CPU'en. Den får du opp i 3200+ ved å kjøre 200x11, men en kjøler som passer. På Komplett.no ville det blitt Hovedkort: 714 kr + CPU: 734 kr = 1448 kr, men så kommer en kjøler i tillegg. Edit: Fikset litt på at den matchet prisen, takker Same-. Endret 23. januar 2004 av eiriksen Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 AMD er jo på vei ut med barton pros., ville heller ventet en stund og sett. Ikke investert i sucky A enda. Lenke til kommentar
Same- Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Ville nok sagt EPoX EP-8RDA+ V2.1 hovedkort Socket A, har vurdert det selv og det ser ut til å være et veldig fint kort. Ekstrem fin BIOS, så den vil nok være fin når du skal prøve på klokking. Også en kjempebra bundle ifølge hw.no testen Så til CPU, da blir vel en AMD Athlon XP 2800+ (Barton) den beste mest for pengene CPU'en. Du får den visst enkelt opp i 3200+. Så kjøper du en fint kjøler så har du et komplett system. pris tilsammen bør bli rundt 1500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå