Gå til innhold

Corsair XMS TwinX PRO PC4000

Noop

Anbefalte innlegg

Hey...

Jeg klokka pc'n min VILT høyt! Fikk 23242 med mitt system som dere ser på signaturen! Noen kompiser av meg mente jeg kjørte på for slappe timings.

Timings på 3-4-4-8 kjørte jeg da jeg bencha! Noen som har lik ram og vet hva de maks klarer???? Klokker pc'n VELDIG høyt, så rammen må holde meg lixom! :) Ram brikkene er utstyrt med LED lys... (utrolig kul ram)

Noen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bencha engang på 249 (4Ghz) men med vannkjøling så er det UMULIG.... måtte kjøle ned ting så sinnsykt mye for at det skulle gå.... Men jeg burde klare 2.5-3-3-5?? 3.2v?? jeg får maks til 2.85 på ddr ref.. HAr du volt modda hk'et ditt eller no? eller tilater abit 3.2v på ddr ref.??

Lenke til kommentar

Det er najs :D Men saken er at jeg har WaterChill (cpu,gpu,chipset) og jeg klarer ikke kjøre høyere enn 245 stabilt (i normal rom temp.) Men fikk du 23519p med Asus kortet eller MAX3?? (Du brukte prommy når du bencha da??)

Lenke til kommentar

Hmmm... Ekstra vifter eller lignende i kabinettet?? (Jeg har ingen uten om den på radiatoren) Men du har volt modda hk og gfx? gfx, modda du gpu vmod og vddr mod? Eller letter sagt, hva har du gjort med systemet ditt?? Hvor mye vil du tro jeg klarer å få timingsen min på og slikt?? Score i 01?? :D

Lenke til kommentar
Hmmm... Ekstra vifter eller lignende i kabinettet?? (Jeg har ingen uten om den på radiatoren) Men du har volt modda hk og gfx? gfx, modda du gpu vmod og vddr mod? Eller letter sagt, hva har du gjort med systemet ditt?? Hvor mye vil du tro jeg klarer å få timingsen min på og slikt?? Score i 01?? :D

Har du bare én vifte på radiatoren?

Lenke til kommentar

Ja... jeg har kun 1 vifte.. det er den som fulgt med! jeg har waterchill til cpu, vga og chitset.... bruker orginale deler! inenting er byttet ut eller noe! vifta som fulgte med til radiatoren en oxo orginal! hvordan det?? dårlig?

Lenke til kommentar

Nei jeg har ikke voltmodda noe, driver ikke med slikt det eneste som er justert anng volt er at minnet er satt til 2,8V. Jeg har vifter i front og bak i kabinettet.

Akkurat nå sitter jeg og tuller litt med 2 twinmosbrikker på en xp 2400 klokka til 3200, så jeg kjører den som 400 ram med timingene på 2-3-2-11.

PS: når jeg kjørte på 4,0 hadde jeg peltier på cpu, uten denne klarte jeg ikke få maskinen stabilt på mer enn 3,9 var oppe i 4,2 med pelt men det var heller ikke stabilt.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

ohhh, najs! tenkte jeg skulle bare innvestere i noen pc deler å bygge en pc vi kan leke med på lan og slikt! hehe :D klokke og tulle som ****** :D Men åssen oppnådde du 23519p?? har du likt oppsett som meg bare med MAX3 hk'et??

Lenke til kommentar

såpass! trodde ikke det hadde noe å si! hmmm... men kjørte du pelt på 226w eller??? Jeg har en GOD DEL tusner som ligger på tv stua mi, på bordet... Vurderte først å kjøpe Vapo, men så sa kompisen min at jeg ikke ville klare mer enn ca 25k med vapo eller prommy! så da ga jeg ###### i det! deretter spurte jeg om pelt.... og han sa jeg ikke ville tjene på det heller! (Vurderte å kjøre pelt på cpu og vga) hvor mye vil jeg kunne få med mitt system inkl. pelt? cpu på 3.9GHz, ram på mulig 2,5-3-3-5 (dersom ikke 2,5-3-4-6) og 1:1... Hva vil du tippe?? Jeg får høyere score ved å kjøre på 1:1 istedet for 5:4 og slikt!??!

Lenke til kommentar

Vel ser andre har kjørt med prommy på nesten samme system som jeg uten å komme serlig høyere, så pris kontra ytelse vill det helt klart lønne seg med pelt. Men skall du vere helt nøktern er det ingen av dem som lønner seg, husk den ekstra ytelsen dette gir har du ikke bruk for til noe annet enn å få høyere score i feks 2001

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...