Erling E. Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Takket være den tyske regissøren og produsenten Uwe Boll, vil enda flere spill nå bli film. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 "Takket være" ja... House Of The Dead var en av de dårligste filmene jeg så i 2003, så dette lover ikke bra Leste på imdb at han nå skulle prøve seg på Bloodrayne og Alone In The Dark... Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Synes Square kunne gitt ut flere Final Fantasy-filmer (ikke futuristisk dilldall som The Spirits Within, men mer i retning av spillene!). Vet Advent Children kommer til sommeren, men det hadde vært kjekt med en film som ikke var en oppfølger... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Hehe...House of the dead filmen hvor man bytter ut de folka på øya med en vampyr...legger til et par "360grader-slowmotion-matrixstyle-kamerasnurrer"(for å ta med noe "nytt" :!: ) og dermed har vi bloodrayne-filmen. EDIT: glømte at en bloodrayne filmen må jo ha noen nazier og da... for å offesiellt nå bunnen Endret 23. januar 2004 av Civilix Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg har hundre kroner på at alle de filmene kommer til å være blant de verste noensinne. Noen andre med? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Hadde vært utrolig digg om det hadde kommet ut flere Final Fantasy likt spillene,med magi og greier.Hadde spesielt vært kult om det hadde kommet MGS spill Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Håper at Alone in the Dark filmen blir bra, var god historie i dei spela i alle fall. Spesielt AITD 2, den hadde alt: Kidnapping, zombier, spøkelseskip og greier. Håper berre at det ikkje blir ein slik "gå rundt i mørket og BØ! der hoppa ein slem mann fram frå mørket type film" Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Jeg har hundre kroner på at alle de filmene kommer til å være blant de verste noensinne. Noen andre med? I'm in Lenke til kommentar
lar5one Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Jeg har hundre kroner på at alle de filmene kommer til å være blant de verste noensinne. Noen andre med? Etter å ha sett House of the Dead tør jeg ikke vedde imot Herr Boll holder sikkert tunga rett i munnen og setter alle kluter til for å lage flere forferdelige filmer Ellers kunne jeg gjerne tenkt meg en film basert på Leisure Suit Larry-spillene. En sånn dårlig tv-film som vises på tv3 etter midnatt med en litt Woody Allen-aktig fyr som Larry. Den satt! Lenke til kommentar
Ny i gamet Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Ellers kunne jeg gjerne tenkt meg en film basert på Leisure Suit Larry-spillene. En sånn dårlig tv-film som vises på tv3 etter midnatt med en litt Woody Allen-aktig fyr som Larry. Den satt! Haha! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hadde vært utrolig digg om det hadde kommet ut flere Final Fantasy likt spillene,med magi og greier.Hadde spesielt vært kult om det hadde kommet MGS spill Film mener du vel. Vil ha, Vil ha, Vil ha MGS (2) film! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Hehe,jeg mente at det skal komme flere Final Fantasy film/er likt spillene Trudde jeg skriev det Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Er det ikkje så at dei skal lage film av Splinter cell også nå da? Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Tror ikke filmene blir noe bra. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Alone In The Dark har potensiale til å bli bra, siden dette er den første filmen som faktisk har noen kjente skuespillere med og har en god historie. Men det gjestår å se om det blir noe bra. Synd det ikke er en litt bedre og mer kjent regissør. Dette kunne gjordt underverker, sammen med et bra manus. Jeg tror Paul W. Verhoeven (Robocop, Total Recall, Basic Instinct, Starship Troopers og Resident Evil) hadde vært en bedre mann for disse jobbene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg