Gå til innhold

Artifacts med Hercules 3dprophet 9800 Pro

PacAnimal

Anbefalte innlegg

Kjøpte nylig Hercules 3d Prophet 9800 pro, og har noen problemer med artifacts. Jeg har ikke overklokket kortet. De eneste stedene jeg merker det er i hjørner på SW: KotOR og litt på 3dmark's mother nature test. Har prøvet de nyeste omega driverene, i tillegg til catalyst fra både hercules og direkte fra avi.

Noen som har tips? Jeg vil ikke ha små hvite prikker på skjermen!

Endret av blacktower
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte nylig Hercules 3d Prophet 9800 pro, og har noen problemer med artifacts. Jeg har ikke overklokket kortet. De eneste stedene jeg merker det er i hjørner på SW: KotOR og litt på 3dmark's mother nature test. Har prøvet de nyeste omega driverene, i tillegg til catalyst fra både hercules og direkte fra avi.

Noen som har tips? Jeg vil ikke ha små hvite prikker på skjermen!

Denne passer under Skjermkort, skjermkort ikke annet om hardware.

Lenke til kommentar

Er det ingen ting jeg kan gjøre med det, da?

Det er mer enn 14 dager siden jeg hentet det, så jeg har ikke angrerett (hadde problemer med minnet og måtte sende det inn. tok tid)

Skal jeg bare klage til butikken og be om et nytt kort, eller? Det er en fysisk feil? Har jeg lyst på Hercules igjen, eller fra en annen produsent?

Lenke til kommentar
Er det ingen ting jeg kan gjøre med det, da?

Det er mer enn 14 dager siden jeg hentet det, så jeg har ikke angrerett (hadde problemer med minnet og måtte sende det inn. tok tid)

Skal jeg bare klage til butikken og be om et nytt kort, eller? Det er en fysisk feil? Har jeg lyst på Hercules igjen, eller fra en annen produsent?

Men du har garangti forde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...