PacAnimal Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Kjøpte nylig Hercules 3d Prophet 9800 pro, og har noen problemer med artifacts. Jeg har ikke overklokket kortet. De eneste stedene jeg merker det er i hjørner på SW: KotOR og litt på 3dmark's mother nature test. Har prøvet de nyeste omega driverene, i tillegg til catalyst fra både hercules og direkte fra avi. Noen som har tips? Jeg vil ikke ha små hvite prikker på skjermen! Endret 23. januar 2004 av blacktower Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har du god utlufting av kabinettet ditt? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Kjøpte nylig Hercules 3d Prophet 9800 pro, og har noen problemer med artifacts. Jeg har ikke overklokket kortet. De eneste stedene jeg merker det er i hjørner på SW: KotOR og litt på 3dmark's mother nature test. Har prøvet de nyeste omega driverene, i tillegg til catalyst fra både hercules og direkte fra avi. Noen som har tips? Jeg vil ikke ha små hvite prikker på skjermen! Denne passer under Skjermkort, skjermkort ikke annet om hardware. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Har du god utlufting av kabinettet ditt? akkurat nå står det åpent Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hadde samme problem med mitt hercules 9800pro, grunnen var varmgang som jeg syntes var rart da jeg har 5 kabinettvifter da den ene står i døren og blåser rett på skjermkort. jeg leverte det inn og fikk tilbake pengene og kjøpte istedenfor et asus 9800xt Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=198009 Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=198009 Var vel egentlig klar over den posten, du. Jeg ble jo akkurat rådet til å poste dette der, om du ikke fikk det med deg. Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=198009 Var vel egentlig klar over den posten, du. Jeg ble jo akkurat rådet til å poste dette der, om du ikke fikk det med deg. Var ikke til deg den var rettet da . Tenkte heller på de som postet svar her istedenfor i tråden som faktisk var i rett kategori. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Har du god utlufting av kabinettet ditt? Skal uansett ikke ha så mye å si. Skal ekstremt mye varme til inni et kabinett for at det skal gå ut over et uklokka skjermkort. Lenke til kommentar
PacAnimal Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 Er det ingen ting jeg kan gjøre med det, da? Det er mer enn 14 dager siden jeg hentet det, så jeg har ikke angrerett (hadde problemer med minnet og måtte sende det inn. tok tid) Skal jeg bare klage til butikken og be om et nytt kort, eller? Det er en fysisk feil? Har jeg lyst på Hercules igjen, eller fra en annen produsent? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Er det ingen ting jeg kan gjøre med det, da?Det er mer enn 14 dager siden jeg hentet det, så jeg har ikke angrerett (hadde problemer med minnet og måtte sende det inn. tok tid) Skal jeg bare klage til butikken og be om et nytt kort, eller? Det er en fysisk feil? Har jeg lyst på Hercules igjen, eller fra en annen produsent? Men du har garangti forde. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Feilpostet *flyttet* Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Feilpostet *flyttet* Wow, glad du flytter istedet å si stengt.. men greit med stengt, kanskje de lærer da Bra jobb anyway, leste 2 random poster og på begge var de flyttet, hva er galt med brukere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå