the_pilot Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Billettsalget til TG nærmer seg, og tiden for å finne en måte å komme seg til Hamar på er inne. Her kan vi gjerne samle linker og informasjon rundt transport til og fra de utallige stedene i det landstrakte land. Selv arrangerer jeg buss fra byen blant de syv fjell, Bergen. Se TGBuss.com for mer informasjon. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Dere kanke stikke innom Oslo også da? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 stryder: Kandu bussen går fra Oslo samt at det er mange som har ledig plass i bilen sin fra Oslo. Sjekk gathering.org og "getting there" delen på forums.gathering.org Lenke til kommentar
jrz Skrevet 25. januar 2004 Del Skrevet 25. januar 2004 Det går også en buss fra molde/ålesund området. ring: 91612046 er noen plasser igjen Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 26. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2004 Dere kanke stikke innom Oslo også da? Desverre. Kan nok ikke det. Men som du sikkert har sett så er det nok ikke vanskelig å få seg transport fra Oslo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Den er god ch...the pilot. Skulle til å opprette en tråd om bussen. Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 3. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2004 ...og det er fortsatt et par ledige plasser på bussen fra Bergen. TGBuss.com Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Heh.. count me in! Jeg setter inn penger til depositum i morgen 4 feb. =) Betaling for turen kommer vel når stipendet suser inn på konto! (Burde være rundt 15. feb.) Endret 3. februar 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 ... og det er fremdeles et par ledige plasser på bussen fra Bergen. Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Vi skal antakelig kjøre minibuss fra Arendal til Hamar, og har plass til noen flere. Kjøreruta er denne, og vi kan plukke opp folk underveis. Foreløpig blir det ca 600,- pr. pers, noe usikkert da vi ikke er 100% på hvor mange som skal sitte på. Vi kjører til fra Arendal klokka 0:01 den 7. april og drar fra Hamar på formiddagen den 11. Vi har (foreløpig) relativt god plass, og (nesten) ingen bagasjebegrensning. Send meg en PM hvis du er interessert. Lenke til kommentar
bhines Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 noen som har billetter til overs?? er #702, tviler på at jeg får noen Lenke til kommentar
adawen Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 bhines - Kunne du fått det mer offtopic, tror du? Skjerpings! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå