stigen1 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) Noen anbefalinger, har dårlig erfaring med disse programmene, enten så er det shareware eller så mangler de Mp3-codecs. Gode erfaringer(m/linker)? Endret 23. januar 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 EAC (i secure mode) samt LAME 3.90.3. Ta en titt på Hydrogenaudio forums, mange folk med god peil der. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Jeg bruker dbPowerAmp, kanskje ikke så kjapt, men brukervennlig, mange fine funksjoner og stabilt. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 QCD....UTROLIG rask ! jo raskere den er jo større sjanse er det for at den feiler. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Gratisversonen av Musicmatch Jukebox (Basic) er å anbefale. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 QCD....UTROLIG rask ! jo raskere den er jo større sjanse er det for at den feiler. Javel....... har ennå til gode å oppleve det! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 QCD....UTROLIG rask ! jo raskere den er jo større sjanse er det for at den feiler. Javel....... har ennå til gode å oppleve det! Det er jo nødvendighvis ikke, men i teorien så er det mindre sjanse for å miste kontrollen over bilen når du kjører i 100 enn i 50, hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 cdex er den beste jeg har prøvd.. latterlig enkelt og kjapt - og ikke minst god kvalitet. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 QCD....UTROLIG rask ! jo raskere den er jo større sjanse er det for at den feiler. Javel....... har ennå til gode å oppleve det! Det er jo nødvendighvis ikke, men i teorien så er det mindre sjanse for å miste kontrollen over bilen når du kjører i 100 enn i 50, hvis du skjønner hva jeg mener. Omvendt mener du vel. Større sjanse for å miste kontrollen når du kjører i 100, ikke 50. Back to topic: Music Match Basic (gratis) fungerer ypperlig. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 24. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2004 Takk for hjelpen, har nå fått CDex, og har prøvd den, veldig bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå