Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Messenger problem

Anbefalte innlegg

jeg har messenger 6.1..

når jeg taster inn e-mailen min og passordet for å logge inn får jeg beskjed om at passordet er feil..

Jeg logger meg helt problem fritt på hotmail derfor kan ikke passordet eller brukenavnet være feil..

Jeg har instaler og avinstalert messenger flere ganger uten hell.. Kan dere hjelpe meg?

Takker for alle svar :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har du prøv med en annen passport konto?

Noen som forresten vet noe om at msn bruker port 80 når den ikke kan bruke 1860?? skummelt...

har prøvd med flere kontoer men fungerte ikke !

Internet Explorer viser ikke hotmail når jeg logger meg inn.. Altså når jeg trykker på logg inn står det "siden kan ikke vises" ..

Prøvde å instalere ie på nytt men d stod at proramet er ikke Godtkjent med Win XP logoen e.l.

Noen ideer?

Lenke til kommentar
hadde samme problem på gamle skolen min.... trodde først skolen min hadde blokka no greier for at ikke alle skulle sitte å chatte i messenger hele tiden men så avinstallerte jeg messenger og lasta ned og installerte på nytt og da funka d plutselig..... ;)

Har også hatt noen lignende problemer på jobben, der hjalp det faktisk å starte www.vg.no eller noe på internett før man logger på msn messenger.

Aner ikke hvorfor det virker, men det gjorde nå det på jobben i allefall.

Lenke til kommentar
Noen som forresten vet noe om at msn bruker port 80 når den ikke kan bruke 1860?? skummelt...

Dersom messenger ikke "kommer igjennom" på sin vanlige port, sjekker den om det i internet innstillingene er konfigurert en http proxy, og i såfall bruker den (og det er ofte port 80). Evt. så kan man konfig'e messenger til å bare bruke http proxy.

Endret av HawP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...