Ducky Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 jeg har messenger 6.1.. når jeg taster inn e-mailen min og passordet for å logge inn får jeg beskjed om at passordet er feil.. Jeg logger meg helt problem fritt på hotmail derfor kan ikke passordet eller brukenavnet være feil.. Jeg har instaler og avinstalert messenger flere ganger uten hell.. Kan dere hjelpe meg? Takker for alle svar Lenke til kommentar
el_finko Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 (endret) har du prøv med en annen passport konto? Noen som forresten vet noe om at msn bruker port 80 når den ikke kan bruke 1860?? skummelt... Endret 23. januar 2004 av stifi Lenke til kommentar
TST Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hmmmm.... Advarsel gitt for spam. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 har du prøv med en annen passport konto?Noen som forresten vet noe om at msn bruker port 80 når den ikke kan bruke 1860?? skummelt... har prøvd med flere kontoer men fungerte ikke ! Internet Explorer viser ikke hotmail når jeg logger meg inn.. Altså når jeg trykker på logg inn står det "siden kan ikke vises" .. Prøvde å instalere ie på nytt men d stod at proramet er ikke Godtkjent med Win XP logoen e.l. Noen ideer? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 hvis du bruker den innebygde "branmuren" i WinXP kan det være at den blokker MSN Messenger. Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Tror det beste for deg kan være en formatering. Hadde samme problemet med msn engang. Kjørte full format og da funket det som bare pokker etterpå... Ikke spør meg hvorfor. Lenke til kommentar
Mr.Nut Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Slå av alle brannvegger... Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 har ingen brannmur.. har avinstalert norton 2004.. og xp's innebygde brannmur er av.. Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 23. januar 2004 Del Skrevet 23. januar 2004 Formater disken, eller kjør en diskgjennoppretting fra problemet starta med msn messenger. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 23. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2004 jeg får ikke lov av systemet å gjennopprette til den dagen.. Også har jeg ikke cd-brenner og jeg mister alle bilder og dokumenter hvis jeg formaterer.. Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 Du kan jo gjennopprette til dagen før problemet starta da. Win XP lagrer et gjenopprettingspunkt annenhver dag. Lenke til kommentar
demiurgen Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 hadde samme problem på gamle skolen min.... trodde først skolen min hadde blokka no greier for at ikke alle skulle sitte å chatte i messenger hele tiden men så avinstallerte jeg messenger og lasta ned og installerte på nytt og da funka d plutselig..... Lenke til kommentar
bytes Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 hadde samme problem på gamle skolen min.... trodde først skolen min hadde blokka no greier for at ikke alle skulle sitte å chatte i messenger hele tiden men så avinstallerte jeg messenger og lasta ned og installerte på nytt og da funka d plutselig..... Har også hatt noen lignende problemer på jobben, der hjalp det faktisk å starte www.vg.no eller noe på internett før man logger på msn messenger. Aner ikke hvorfor det virker, men det gjorde nå det på jobben i allefall. Lenke til kommentar
HawP Skrevet 24. januar 2004 Del Skrevet 24. januar 2004 (endret) Noen som forresten vet noe om at msn bruker port 80 når den ikke kan bruke 1860?? skummelt... Dersom messenger ikke "kommer igjennom" på sin vanlige port, sjekker den om det i internet innstillingene er konfigurert en http proxy, og i såfall bruker den (og det er ofte port 80). Evt. så kan man konfig'e messenger til å bare bruke http proxy. Endret 24. januar 2004 av HawP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå