Gå til innhold

den skurringen i kazaa

mbskywalker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
skam deg :devil: du nedlaster musikk :p det er plateselskapene som legger ut falske filer. men anyways, gå til din lokal musikksjappe og hamstre inn musikk der :yes:

Try before Buy! :p

Men, IKKE GLEM; Buy!!, hvis det er musikk du vil høre på igjen! :angry:

:thumbup:

Lenke til kommentar

Anbefaler ikke å bruke Kazzaa. Mye virus og dritt der.

Cder er ganske dyrt i Norge, så jeg skjønner godt at mange laster ned musikk. Det er ikke ulovlig etter norsk lov å laste ned musikk fra internett, men kanskje litt dårlig gjort mot artistene og deres plateselskap. På en annen side lages det mye dårlig musikk som ikke fortjener dine hardt tjente kroner.

Mitt råd: Kjøp den musikken du liker på play.com eller cd-wow.com. Der koster det ikke mer enn 80-120 kroner for en cd. Spesielt play.com har utrolig godt utvalg.

Lenke til kommentar
Spesielt play.com har utrolig godt utvalg.

Nei, det har de ikke. Synes personlig musica.co.uk har bedre utvalg enn play. Bare synd at siden deres er skikkelig rævva.

BTW: Skiver er ikke så dyrt som enkelte skal ha det til. platekompaniet og free record shop holder da jevnt over en helt grei pris. Musikkverket derimot er grisedyre, men de har endel på salg som er billig og bra :D

Lenke til kommentar

jeg vil tro at den sabotasjen RIAA kjører mot Kazaa og slikt vil føre til verre kopiering.

jeg har allerede sett trenden skifte fra nedlasting av enkelt sanger fra kazaa, til zippa ripper av hele album...ville tro det var verre enn bare en og en sang slikt det var tidligere?

Lenke til kommentar
Spesielt play.com har utrolig godt utvalg.

Nei, det har de ikke. Synes personlig musica.co.uk har bedre utvalg enn play. Bare synd at siden deres er skikkelig rævva.

play.com har nok tapt seg litt, ja, men utvalget ligger fortsatt over de fleste norske platesjapper. Har blitt mer listepop der i det siste, og mindre plater for de smalere kundegruppene. Men jeg hører ikke på listepop, og har alltid funnet det jeg vil ha på play.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...